رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

نگاه ملتماسه به بیرون، محرومیت در درون کشور را افزایش می دهد

  • شناسه خبر: 173635
نگاه ملتماسه به بیرون، محرومیت در درون کشور را افزایش می دهد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بازهم یک نگاه ملتمسانه و یک سیاست های غلط به بیرون حاکم است و این می شود که قوانین محرومیت زدایی ما با خدمت جهادگران نه تنها دردی از درد مردم کم نمی کند صد درد دیگر با قانون و آدم های غلط به آن اضافه می کند.

خانه » اقتصادی » نگاه ملتماسه به بیرون، محرومیت در درون کشور را افزایش می دهد

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد زهرایی در جشنواره طلایه دارن سازندگی استان کرمان که صبح امروز در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: جنگ با استکبار جهانی، جنگ اراده هاست، امروز ایمان در مقابل کفر قرار گرفته است ، جنگ ما جنگ اقتصادی و فرهنگی صفر نیست بلکه امروز، جنگ در مقابل قرار گرفتن ایمان با کفر است.
وی با اشاه به اینکه نتیجه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی است بیان داشت: به ثمره خون پاک شهیدان انقلاب است که هر تهاجمی در توهم و اتاق فکر های استکبار جهانی شکل می گیرد با شکست مواجه می شود.
سرهنگ زهرایی تصریح کرد: مولفه های قرار گرفتن ایمان در مقابل کفر این است که کفر با ابزار دنیوی و مادی به جنگ با شما می آید و شما با توکل بر خداوند، کفر به داشته ،علم و توان خودش به قدرت موشکی و نفوذ منطقه ای با پول های کثیف خودش اعتنا دارد ولی ایمان به آدم های باورمند، معتقد به قرآن اعتقاد دارد.
وی افزود: نباید اینجور فکر کرد که باید با بودجه و ابزار در مقابل جبهه دشمن ایستاد اگر اینجوری بود یمن و حزب الله اینی نبود که امروز هستند و همچنین مقاومت در مقابل جبهه حق از این مظلومیت و پایداری برخوردار نبود.
وی عنوان داشت: غربیها کتبی به نام رفتار شهروندی تعریف کرده اند در مدیریت منابع انسانی دانشگاه های ما تدریس می شود ولی وقتی از توکل به خداوند نام می بریم هیچ جایی در واحدهای درسی ما در دانشگاه ندارد .
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  ابراز داشت: درد این است از مبانی، ارزشها و باورهای خود فاصله گرفته ایم .
وی خاطرنشان کرد: درد ما این است که در دور دست ها به دنبال کسانی هستیم که هیچوقت چیزی به دست مسلمانان نداده اند و هر جا و چه توانسته اند چپاول و ظلم کرده اند ولی بازهم یک نگاه ملتمسانه و یک سیاست های غلط به بیرون حاکم است و این می شود که قوانین محرومیت زدایی ما با خدمت جهادگران نه تنها دردی از درد مردم کم نمی کند صد درد دیگر با قانون و آدم های غلط به آن اضافه می کند.
زهرایی با اشاره به اینکه انتخاب ما اشتباه و انتخاب اشتباه قدرت و پول را در دست کسی قرار می دهد که باید بدوییم تا اصلاح شود.
وی با اشاره به اینکه نقطه مقابل خودمان را محرومیت زدایی و فقر نباید دید گفت: به نهضت روشنگری و مطالبه گری نباید اکتفا کرد، در گام دوم انقلاب در ۴۲ نقطه این بیانیه مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوانان نام می برد و بیش از بیست مرتبه از تفکر جهادی اسم می برند ،صف های طولانی اردوهای جهادی به عنوان یک ظرفیت انقلاب اسلامی، جهاددگران باید از کار و تلاش و محرومیت زادیی فاصله بگیرند و به حل نظام کشور کمک کنند.
سرهنگ زهرایی افزود: این میسر نیست مگر اینکه در انتخاب هایمان جهادگر انقلابی را انتخاب کنیم ودر بدنه تصمیم گیری نظام قرار دهیم .
وی عنوان داشت: اول انقلاب هم هر کسی مسئولیت و فرماندهی گرفت حق را از جنس انقلاب گرفت و امروز هم با کمک گروه های جهادی باید این کار شکل گیرد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اذعان بر اینکه ماهیت کار ما و نقش ما توسط جهادیان شکل گرفته است توضیح داد: یکی از وظایف بسیج سازندگی این است که تفکر جهادی را بین مردم گسترش دهد و این فرصت خدمت، فرصتی الهی است ، ایراد این است که بچه های انقلاب گفتمانشان را جاری نمی کنند و جریان های نفوذی از این فرصت استفاده می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج سازندگی جشنواره طلایه داران سازندگی محرومیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان