نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد رفسنجان / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 173580
نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد رفسنجان / گزارش تصویری

نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد رفسنجان ظهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر رفسنجان گشایش یافت.

خانه » علم و فن آوری » نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد رفسنجان / گزارش تصویری

گزارش خانه خشتی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز سه شنبه ۱۰ دیماه میهمان رفسنجان بود و نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد رفسنجان با حضور وی در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر رفسنجان گشایش یافت.

این نمایشگاه در قالب ۶۰ غرفه شامل دستاوردهای مراکز رشد دانشگاههای ولیعصر، آزاد، موسسه کار، علوم پزشکی و پژوهشکده پسته، روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و از ۱۶ تا ۱۹ جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

به گفته رنجبر عسکری رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان در این شهرستان پنج مرکز رشد فعال است و ۸۰ شرکت در آنها مستقر هستند و از ای تعداد ۹ شرکت دانش بنیان هستند که برخی به تولید رسیدند و برخی نیاز به حمایت و توسعه بیشتر دارند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این سفر نیمروزه به رفسنجان از شرکت های پرشین بنیان آریا، برفزا کشاورز پارس و کیاسم کارمانیا تولیدکنندگان سم و کود شیمیایی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز بازدید و از محصول دانش بنیان سولفار شرکت کیا سم کارمانیا نیز رونمایی کرد.

ستاری همچنین از شرکت های بازیافت فلزات غیرآهنی و تعاونی تهیه و تولید فلزات نادر در شهرک صنعتی رفسنجان بازدید کرد، این شرکت ها با تهیه مواد اولیه خود از مجتمع مس سرچشمه ماهانه ۴۰ تن سرنات سدیم را تولید می کنند و هم اکنون قریب به ۶۴ نفر در این شرکت ها مشغول بکار هستند.

در ادامه این حضور معاون رئیس جمهور در رفسنجان کلنگ مرکز نوآوری و شتابدهی رفسنجان در ابتدای بلوار ولایت این شهر بر زمین زده شد، این مرکز در زمینی به مساحت ۳۲ هزار، طی دو سال آینده با حمایت مجتمع مس سرچشمه و همکاری دانشگاه ولیعصر احداث خواهد شد.

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
گزارش تصویری مراکز رشد رفسنجان نمایشگاه نمایشگاه دستاوردهای ادارات و سازمان ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سید علی

    رئیس جمهور به مردم رفسنجان قول داد که پارک علم و فناوری در رفسنجان تاسیس میشود. چرا الان پارک تبدیل به مرکز رشد شد؟ از خانه خشتی تقاضا دارم آن قسمت سخنرانی رئیس جمهور که در رفسنجان ایراد شد را اطلاع رسانی کنید و پخش کند که مردم رفسنجان ببینند چی قول دادن و چی انجام شد !!!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان