احداث منازل سیل زدگان در حمیدیه توسط سپاه رفسنجان به پایان رسید/ عکس

  • شناسه خبر: 173311
احداث منازل سیل زدگان در حمیدیه توسط سپاه رفسنجان به پایان رسید/ عکس

کار احداث سه منزل مسکونی در ۴۰ کیلومتری شهرستان حمیدیه خوزستان که سپاه شهرستان رفسنجان پس از سیل خوزستان بر عهده گرفته بود، به پایان رسید.

خانه » فرهنگی مذهبی » احداث منازل سیل زدگان در حمیدیه توسط سپاه رفسنجان به پایان رسید/ عکس

به گزارش خانه خشتی، کار احداث سه منزل مسکونی در ۴۰ کیلومتری شهرستان حمیدیه خوزستان در روستاهای آلبو مروح و خسرج عوده که سپاه شهرستان رفسنجان پس از سیل خوزستان بر عهده گرفته بود، به پایان رسید.

این سه منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده بودند و به گفته اهالی روستا، آب در این روستاها بیش از یک متر بالا آمده بود و به نحوی بود که با قایق تردد میکردند.

این سه منزل به نام های علی، زهرا و مهدی جنادله در اختیار سپاه شهرستان رفسنجان قرار گرفت و از صفر تا صد ساخت و ساز توسط گروههای جهادی این ناحیه انجام و تحویل مالکان قرار گرفت.

زهرا جنادله در گفتگو با خانه خشتی ضمن قدردانی از این کمک ها بیان داشت: از اول سیل این سپاه بود که به داد ما مردم رسید، همیشه سر نماز رهبرم را دعا میکنم که همچنان سالم و زنده باشند.

فروردین امسال بارش باران در خوزستان و استان‌های بالادست و رهاسازی آب از سدهای کرخه و دز سبب طغیان رودخانه‌های کارون، دز و کرخه و به دنبال آن جاری شدن سیل در بسیاری از شهرستان‌های استان و وارد آمدن خسارات بسیار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حمیدیه سپاه رفسنجان سیل خوزستان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان