برگزاری مراسم معنوی «سلام بر امام» در چهارشنبه‌های رضوی استان کرمان

  • شناسه خبر: 173282
برگزاری مراسم معنوی «سلام بر امام» در چهارشنبه‌های رضوی استان کرمان

طرح چهارشنبه‌های رضوی که با هدف ترویج سیره و سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام در مساجد، تکایا و بقاع متبرک استان آغاز شده، هر هفته پر شورتر از گذشته برگزار می‌گردد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری مراسم معنوی «سلام بر امام» در چهارشنبه‌های رضوی استان کرمان

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه آستان قدس رضوی طرح چهارشنبه‌های رضوی، با هدف ترویج سیره و سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام در مساجد، تکایا و بقاع متبرک استان برگزار می‌گردد.
سیدحسین صابری، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان به خبرنگار ما گفت: همزمان با برگزاری مراسم معنوی سلام بر امام در چهارشنبه‌های رضوی، کانون‌های مختلف خادمیاری با برپایی میزهای خدمت رسالت خود را در راستای محرومیت‌زدایی فرهنگی و خدماتی از جامعه به انجام می‌رسانند.
وی گفت: بیش از ۱۰ هزار خادمیار رضوی در سطح استان مشغول خدمت‌رسانی به محرومین هستند که خدمات بیش از ۲۰ کانون تخصصی سلامت، تبلیغی، مداحان، شعر و ادب، تعلیم و تربیت، خبر و رسانه، خانواده، بانوان و … از جمله آن است.
وی ابراز امیدواری کرد: تقویت و اجرای طرح چهارشنبه‌های رضوی، گام موثری در معرفی سیره و سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام به مردم باشد.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان تلاوت قرآن کریم و قرائت زیارت شریف امین‌الله را از برنامه‌های این طرح بیان کرد و افزود: طرح چهارشنبه‌های رضوی، اختصاص به ایام مناسبتی ندارد و در تمام طول سال اجرا می‌گردد.

برچسب ها:
برگزاری مراسم معنوی «سلام بر امام» در چهارشنبه‌های رضوی استان کرمان طرح چهارشنبه‌های رضوی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان