مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور در یادواره شهدای دانشگاه آزاد رفسنجان مطرح کرد؛

در فتنه ۹۸ عمروعاص های خارجی با اشعث های داخلی دست دادند

  • شناسه خبر: 173203
در فتنه ۹۸ عمروعاص های خارجی با اشعث های داخلی دست دادند

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور گفت: در فتنه ۹۸ عمروعاص های خارجی با اشعث های داخلی دست دادند، برخی که مشاور رهبری هستند یا حکم از ایشان دارند، این نیست که لیاقت دارند بلکه اینطوری سرکار گذاشته شدند تا وضع را بدتر نکنند.

خانه » سیاسی » در فتنه ۹۸ عمروعاص های خارجی با اشعث های داخلی دست دادند

به گزارش خانه خشتی، سردار عظیم ابراهیم پور امشب در مراسم یادواره شهدای گمنام و دانشجو دانشگاه آزاد رفسنجان با اشاره به داستان تاریخی طالوت و جالوت اظهار داشت: آبی که در داستان طالوت آمده است در کربلا شد امان نامه و امروز پس از چهل سال که از انقلاب گذشته است شده است امان نامه قدرت، شهرت، ثروت و مدرک برای عده ای  که گرفتند و هزار هزار میلیاردها اختلاس کردند و از حق مردم وام ها گرفتند و پس ندادند و گفتند ما آقازاده و ژن برتر هستیم.

وی افزود: آقازاده شهدا هستند و والدینی شهدایی که حاضر نشدند کوچترین امتیازی به فرزندانشان بدهند، ۳۱۳ نفر یاران طالوت همان پدر و مادران شهدایی هستند  که فرزندان خود را در راه خدا فرستادند و هنوز پای کار انقلاب ایستادند و خداوند دعای آنان را مستجاب می کند.

ابراهیم پور گفت: خداوند به حاج قاسم نصرت داد تا با بچه های مدافع حرم قائله سوریه و عراق را جمع کرد، کسی که در داخل سرزمینش با دشمن درگیر شود شکست خواهد خورد، صهیونیست ها می خواستند ما را بزنند و مدافعان حرم جنگ را در سوریه و عراق نگه داشتند.

وی تصریح کرد: در شلوغی های عراق دعش به نزدیک مرز ایران آمده بود، یعنی اگر در حلب و تدمر با داعش نمی جنگیدیم باید در کرمانشاه می جنگیدیم، سوریه گذرگاه بود، هدف ما بودیم.

سردار ابراهیم پور خاطر نشان کرد: فتنه ۹۸ بسیار سخت است، گروهک منافقین برای جوانان ما برنامه ریزی کلان دارد، مانند جنگ احزاب است که همه تشکل ها جلوی پیامبر قرار گرفتند تا ضربه مهلک به جمهوری اسلامی بزنند، باید مواظب باشیم.

وی بیان داشت: در فتنه ۹۸ عمروعاص های خارجی با اشعث های داخلی دست دادند، برخی که مشاور رهبری هستند یا حکم از ایشان دارند، این نیست که لیاقت دارند بلکه اینطوری سرکار گذاشته شدند تا وضع را بدتر نکنند.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور  خاطر نشان کرد: دشمن دنبال این است که انتخابات را به آشوب بکشاند یا اصلا انتخاباتی برگزار نشود و دنبال عملیات های راهبردی است.

وی افزود: موضوع دیگر اصلاح طلب و اصول گرا و راست و چپ نیست آقا فرمودند انقلابی و غیر انقلابی، انقلابی ها کسانی هستند که طرفدار محرومین و پابرهنگان هستند و غیر انقلابی کسانی است که دنبال اشرافی گری و حقوق های نجومی است.

سردار ابراهیم پور تصریح کرد:  دایره انقلاب بزرگ است، ما خوب عمل نکردیم که برخی تیپ ها اینطور شده وگرنه اینها دلسوز انقلاب هستند، باید همه سر سفره شهدا بنشینند.

وی بیان داشت: آبرو را خرج خدا کنیم و با شهدا عهد ببندیم، هر کسی که دلش برای محرومین می سوزد انقلابی است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان