یکصد و یکمین سفر استانی

احمدی‌نژاد دلایل آغاز دور چهارم سفرهای استانی را تشریح کرد

  • شناسه خبر: 16959
احمدی‌نژاد دلایل آغاز دور چهارم سفرهای استانی را تشریح کرد

رئیس جمهور در فرودگاه سمنان به تشریح برخی اهداف دولت از آغاز چهارمین دور از سفرهای استانی پرداخت. به گزارش خبرنگار خانه خشتی، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان، صبح امروز در فرودگاه سمنان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امیدوارم سال جدید سرشار از عزت، موفقیت و پیروزی‌های بزرگ برای مردم ایران باشد. وی […]

خانه » آخرین اخبار » احمدی‌نژاد دلایل آغاز دور چهارم سفرهای استانی را تشریح کرد

رئیس جمهور در فرودگاه سمنان به تشریح برخی اهداف دولت از آغاز چهارمین دور از سفرهای استانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان، صبح امروز در فرودگاه سمنان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امیدوارم سال جدید سرشار از عزت، موفقیت و پیروزی‌های بزرگ برای مردم ایران باشد.

وی با تشریح دلایل آغاز دور چهارم سفرهای استانی اظهار داشت: دولت از دور چهارم سفرهای استانی چند هدف را دنبال می‌کند، هدف اول پیگیری خدمات و کارهایی است که دولت در سفرهای قبلی انجام داده است، هدف دوم رفع موانع و مشکلاتی است که در برابر برخی از تصمیمات ملت و دولت وجود دارد و هدف سوم تصمیم‌گیری برخی مواردی است که در فاصله این سفرها به وجود آمده و یا در سفرهای قبلی مورد توجه قرار نگرفته است.

رئیس جمهور ادامه داد: البته همانطور که گفتم هدف اصلی از این سفر ابراز ارادت به مردم و تاکید بر خدمتگزاری به آنها است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه استان سمنان همواره استانی بزرگ و زرخیز و پربرکت بوده است، گفت:‌مردمان این استان، مردمانی صمیمی، دوست داشتنی ،اهل کار و تحرک هستند و در طول تاریخ همیشه موحد و پاک زندگی کرده‌اند و وجود آنها برای ایران و این سرزمین وجودی مبارک بوده است و در طول انقلاب اسلامی نیز همواره فداکاری‌های فراوانی از خود نشان داده اند و حضوری تعیین کننده داشتند.

منبع:فارس

برچسب ها:
احمدی‌نژاد دلایل آغاز دور چهارم سفرهای استانی را تشریح کرد سفرهای استانی یکصد و یکمین سفر استانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان