امام جمعه رفسنجان تاکید کرد؛

ضرورت حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه

  • شناسه خبر: 169208
ضرورت حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه

خداوند از اتحاد و برادری و انسجام امت‌ها به عنوان نعمت یاد می‌کند و راه رسیدن به اهداف و خواسته‌های نظام و انقلاب وحدت حول محور ولایت است

خانه » سیاسی » ضرورت حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام اصغر عسکری خطبه اول اولین نماز جمعه خود در این شهر را به موضوع وحدت اختصاص داد و اظهار داشت: خداوند از اتحاد و برادری و انسجام امت‌ها به عنوان نعمت یاد می‌کند و راه رسیدن به اهداف و خواسته‌های نظام و انقلاب وحدت حول محور ولایت است، وحدت مورد تاکید جدی است، یکی از راههای رسیدن به خواسته ها حفظ وحدت و انسجام حول محور ولی فقیه امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

وی افزود: اگر دنبال دودستگی و چنددستگی برویم نه‌تنها به خواسته‌هایمان نمی‌رسیم بلکه داشته‌هایمان را هم از دست می‌دهیم.

عسکری گفت: خداوند را شاکر هستم که توفیق داد در جمع مردم انقلابی، متدین و با سابقه روشن حضور داشته باشم.

وی بیان داشت: یاد و نام امام جمعه فقید و اولین امام جمعه شهر رفسنجان، حجت الاسلام حاج شیخ محمد هاشمیان، را گرامی میداریم که در بلند آوازه کردن نام رفسنجان نقش کلیدی داشتند.

حجت الاسلام عسکری افزود:حجت الاسلام حاج شیخ عباس پور محمدی نقش موثری در ترویج دین مبین اسلامی و مبانی اخلاقی در این شهر داشتند، این روحانیون منشا خدمات و برکات فراوان بودند.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: امیدوارم بنده بتوانم با الهام از دستورات حیات بخش اسلامی و رهبر معظم انقلاب، عامل وحدتی باشم و قدم هایی برای اسلام در این راستا بردارم.

وی خاطر نشان کرد: رفسنجان یک شهر پرافتخار با داشتن بیشترین فرمانده در جنگ است، شهدا نباید به فراموشی سپرده شوند و باید بزرگ و درشت شوند و در مقابل دید جوانان‌ قرار گیرند.

حجت الاسلام عسکری با گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره سه تن شهید دانشجوی دانشگاه تهران بیان داشت: دشمنی آمریکا به خاطر ارزش های انقلاب اسلامی نیسن، آمریکا به دنبال منافع خودش است، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌کند فلان جا نفت است ما دنبال نفت هستیم، این واقعیت استکبار است.

انتهای پیام /

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان