رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد؛

اجرای طرح ایمنی مدارس حاشیه ها راهها در ۹ مدرسه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 168746
اجرای طرح ایمنی مدارس حاشیه ها راهها در ۹ مدرسه در رفسنجان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان گفت: طرح آموزش ترافیک و ایمنی مدارس حاشیه ها راهها با هدف فرهنگ سازی و به حداقل رساندن سوانح جاده ای، در ۹ مدرسه شهرستان رفسنجان اجرا شد.

خانه » اجتماعی » اجرای طرح ایمنی مدارس حاشیه ها راهها در ۹ مدرسه در رفسنجان

یوسف محمدی در گفتگو با خانه خشتی، در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح آموزش ترافیک و ایمنی مدارس برای بالابردن سطح فرهنگ ترافیک دانش آموزان و آگاهی از نحوه تردد در سطح جاده ها و جلوگیری از سوانح رانندگی اجرا می شود.

وی افزود: ایمن سازی مدارس هرساله در دو بخش عملیاتی و فیزیکی و آموزشی انجام می شود.

محمدی گفت: در شهرستان رفسنجان این طرح در مدارس شهید کرمانی و خیراندیش روستای کریم آباد، شهید کمالی اسلام آباد، ادب مهدی آباد واحد، عدالت قاسم آباد، امیری و خیبر لاهیجان و مدارس شهید پورکشاورزی و دانش هرمز آباد از تاریخ ۲۵ آبان الی ۲ آذرماه اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدارس یک هزار و ۵۲۸ دانش آموز آموزش دیدند و بسته های آموزشی شامل اقلام لوازم التحریر به ایشان اهدا گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان یادآور شد: دانش آموزان به علت سن کم و نداشتن اطلاعات کافی از مقررات عبور و مرور در جاده ها، قشر آسیب پذیر هستند.

وی ادامه داد: برخی مدارس که در حاشیه راهها و جاده های اصلی قرار گرفته است در عبور و مرور  نسبت به سایرین، در معرض خدمات جاده ای بیشتری قرار می گیرند.

محمدی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: طرح آموزش ترافیک و ایمنی مدارس حاشیه ها راهها با هدف فرهنگ سازی و به حداقل رساندن سوانح جاده ای، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری آموزش و پرورش، پلیس راه و فرمانداری اجرا شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ایمنی ایمنی مدارس حاشیه جاده ها راهداری رفسنجان راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان