فرماندار رفسنجان از وقایع چند روز گذشته در این شهر، به دنبال گران شدن بنزین، گفت

  • شناسه خبر: 168594
فرماندار رفسنجان از وقایع چند روز گذشته در این شهر، به دنبال گران شدن بنزین، گفت

فرماندار رفسنجان گفت: اعتراضات به گزانی بنزین در استان های مختلف خسارتهای زیادی به زیرساخت ها وارد کرد اما در رفسنجان با وجود آنکه تعداد معترضین اندک بود، مسالمت آمیز انجام شد.

خانه » اجتماعی » فرماندار رفسنجان از وقایع چند روز گذشته در این شهر، به دنبال گران شدن بنزین، گفت

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان اظهار داشت: وقایع چند روز گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم روبه رو هستند رخ داد ولی متاسفانه اعتراضات مردمی مورد سوء استفاده کسانی قرار می گیرد که اهتمامی به وضعیت مردم ندارند.

وی افزود: این مساله ورای مسائل اقتصادی است، وقتی مورد تحت تحریم های ظالمانه مثلا دارو قرار می گیریم یا گردش اقتصادی مختل می شود و به همه زیرساختها صدمه وارد می شود و زندگی مردم تحت تاثیر قرار می گیرد آنگاه مردم را ترغیب به حضور در خیابانها می کنند.

فصیحی هرندی بیان داشت: در استان های مختلف خسارتهای زیادی به زیرساخت ها وارد شده اما در رفسنجان با وجود آنکه تعداد معترضین اندک بود، اهتمام ما بر این بود مسالمت آمیز این مساله به درستی خاتمه یابد.

وی تصریح کرد: کسانیکه که جهت اعتراض به خیابان ها آمده بودند هم رعایت کردند و فقط اعتراض داشتند و از حق اعتراضشان خارج نشدند و هم نیروهای امنیتی و انتظامی ما با توجه به سفارشات موکد و حضور فرماندهان در محل تجمع و ارتباط با مردم، اتفاق خاصی رخ نداد.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم شرایط زندگی مناسب را برای مردم فراهم کنیم از حیث اشتغال، در این موارد کمتر دچار آسیب می شویم و همراهی مردم با دستگاه های دولتی بیشتر می شود.

هرگونه افزایش قیمت ممنوع است

وی در ادامه بیان داشت: تا امروز هیچ قیمتی بصورت مصوب افزایش پیدا نکرده است، هر افزایش قیمتی، قانونی نیست، تخلف است و باید برخورد شود.

فرماندار رفسنجان گفت: دستگاه‌های متولی مراقب باشند و تسلیم بازار و قیمت خودسرانه افزایش یافته، نشوند.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین می تواند بر سایر قیمت ها تاثیر داشته باشد اما نباید خودسرانه باشد بلکه کارشناسی شده باشد.

فصیحی هرندی با بیان اینکه تمام عواید افزایش قیمت بنزین به مردم برمیگردد خاطر نشان کرد: با مساله امنیت شوخی نداریم، امنیت یک زیر ساخت بزرگ است، این را همه افراد باید بدانند.

وی یادآور شد:  پیگیری تمام مصوبات ستاد تنظیم بازار در برخورد با احتکار، اختفا، کم فروشی و گران فروشی، لازم الاجراست؛  مسئولان مربوطه در برخورد مسامحه نکنید، تخلفات در این زمینه، خارج از نوبت رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان

برچسب ها:
مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان