امام جمعه رفسنجان:

ساماندهی بالغ بر ۹۰ هزار بسیجی در رفسنجان/ دشمن از شما بسیجیان و مردم می ترسد

  • شناسه خبر: 168581
ساماندهی بالغ بر ۹۰ هزار بسیجی در رفسنجان/ دشمن از شما بسیجیان و مردم می ترسد

امام جمعه رفسنجان گفت: بالغ بر ۹۰ هزار نفر در شهرستان سازماندهی بسیجی هستند و این یک قدرت بزرگ در شهرستان است.

خانه » فرهنگی مذهبی » ساماندهی بالغ بر ۹۰ هزار بسیجی در رفسنجان/ دشمن از شما بسیجیان و مردم می ترسد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم صبحگاه مشترک گردان های بیت المقدس رزمایش الی بیت المقدس بسیج که صبح امروز با شعار” چهل سال مردمیاری، امنیت و خدمت” در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ع) و امام صادق(ع) اظهار داشت: میلاد پیامبر حیاتی در کالبد جامعه مرده آن روز ایجاد کرد و بعثتش نیز حیات مجدد ایجاد کرد و سرانجام اسلام که دین خاتم و دین اصلی الهی بود پدیدار شد.

وی افزود:  پیامبر با شیوه های اخلاقی و روحیه های جهادی و بسیجی اسلام را با سرعت جهانی کرد و علیرغم اینکه در مدت ده ساله با بیش از ۸۰ جنگ مواجه شد و ایشان علاوه بر کفار با منافقینی روبه رو بود که اظهار به اسلام میکردند اما نفاق داشتند.

رمضانی پور بیان داشت: نفاق برای جامعه از کفر شدید تر و مضر تر است، امروز هم در جامعه اسلامی شاهد هستیم در برخی رده های نظام، نفاق وجود داشته باشد، اینها مخرب هستند و ضربه می زنند، اصل نظام ضربه ای نمی بیند اما به پیکره و جزئیات نظام ضربه وارد می شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز دنیای استکباری از منافقین حمایت همه جانبه می کند حتی منافقین داخلی را نیز تحریک و تقویت می کند تاضربه وارد کنند که با هوشیاری ملت و روحیه بسیجی در جامعه ما حاکم است جلوی این ضربات گرفته می شود.

رمضانی پور بیان داشت: امروز دشمن از شما بسیجیان و مردم می ترسد، اگر ترس نداشتند قطعا آسیب وارد می کردند و لحظه ای درنگ نمی کردند، امروز آمریکا از هیمنه سردمداری استکبار افتاده است.

وی تصریح کرد: تفکر و اندیشه بسیجی در جامعه و مردم ما نهادینه شده است، امروز همه افتخار می کنند به اینکه بسیجی هستند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: بالغ بر ۹۰ هزار نفر در شهرستان سازماندهی بسیجی هستند و این یک قدرت بزرگ در شهرستان است و شما امروز مشتی از خروارها بسیجی سلحشور شهرستان هستید.

وی خاطر نشان کرد: حشد الشعبی در کشور عراق یک جبهه مردمی است، و دشمن از اینها و حماس غزه، انصار الله یمن فاطمیون و زینبیون در افغانستان و پاکستان می ترسد، باید هم بترسد چرا که روحیه سلحشوری دارند و حاضرند جان بر کفی کنندو  دشمن را از اراضی خود دفع کنند.

رمضانی پور گفت: امروز پای انقلابمان ایستادیم و دشمن در جنگ شدید اقتصادی هم کاری نتوانست بکند و صبوری شما مردم باعث شد تا پیروز میدان باشیم.

وی افزود: امیدواریم مسئولان به ویژه قوه مجریه از این سرمایه معنوی با ارائه خدمات خالصانه حمایت کند، ما اگر معیشت مان هم سخت باشد باز هم پای نقلاب هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رزمایش الی بیت المقدس در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان