برنامه های سفر روحانی به رفسنجان تبیین شد

  • شناسه خبر: 168387
برنامه های سفر روحانی به رفسنجان تبیین شد

فرماندار رفسنجان در نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران ، برنامه های سفر رئیس جمهور به این شهر را تبیین کرد.

خانه » اجتماعی » برنامه های سفر روحانی به رفسنجان تبیین شد

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی عصر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های سفر ریاست جمهوری به رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: سفر استانی رئیس محترم جمهور به کرمان از رفسنجان آغاز می شود، از عموم مردم شریف این شهرستان برای استقبال و دیدار با رئیس جمهور، در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در محل ورزشگاه تختی دعوت بعمل می آید.

وی با بیان اینکه رئیس محترم جمهور در فرودگاه رفسنجان مورد استقبال رسمی استاندار، نماینده ولی فقیه و دیگر مقامات استانی قرار می گیرد افزود: درب های استادیوم از ساعت ۸ و نیم صبح باز است و سخنرانی رئیس جمهور از ساعت ۱۰ آغاز می شود.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: وزیر کشور، وزرای ورزش و امور جوانان، ارتباطات و فناوری و صنعت ، معدن و تجارت، محمد باقرنوبخت معاون رئیس جمهور و حسینعلی امیر معاون پارلمانی رئیس جمهور و جمعی از دیگر معاونین، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.

فصیحی گفت: در رفسنجان پروژه قابل افتتاح بصورت مستقیم در این سفر نداریم، کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه مهمترین طرح افتتاحی رفسنجان است که  بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می شود

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: کارخانه اسید سرچشمه که در فاز اول ۶۱۰ هزار تن تولید اسید و ۲۰۰ نفر اشتغال زایی دارد، در کاهش آلایندگی هوا که آرزوی دیرینه مردم رفسنجان است، سهم بسزایی دارد و از طرفی صنایع پایین دستی که تولید کننده کودشیمیایی است نیز تقویت خواهند شد.

فصیحی هرندی بیان داشت: رئیس محترم جمهوری پس از دیدار مردمی در رفسنجان، عازم شهرستان بافت و سیرجان برای افتتاح چند طرح عمرانی می شود و سپس به کرمان عزیمت می کند.

وی تصریح کرد: جلسه شورای اداری کرمان با حضور رئیس جمهور و وزرا و نشست خبری رئیس جمهور با خبرنگاران صبح روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه برگزار می شود.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: حضور حماسی مردم در استقبال از رئیس جمهور می تواند یک پیام قاطع و کوبنده به کسانی که در داخل و خارج کشور به فکر توطئه علیه نظام هستند، بدهد.

فصیحی هرندی بیان داشت: استان میزبان سفر ریاست جمهوری است، تجهیزات ایاب و ذهاب برای حضور از سایر شهرستان ها در رفسنجان مهیاست.

فرماندار رفسنجان گفت: احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی، طرح جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر رفسنجان، احداث تصفیه خانه مرکزی و اقدام منسجم برای جاده نوق رفسنجان از جمله مواردی پیگیری ماست تا در این سفر مطرح شود.

وی افزود: کلیت تامین بودجه یک طرح عام المنفعه هدیه رئیس جمهور به مردم رفسنجان گذیرفته شده است که عنوان طرح و میزان اعتبار آن نامشخص است.

فصیحی هرندی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند نامه و در خواست های خود را به مسئولان جمع آوری نامه ها در محل استادیوم تختی تحویل دهند، این درخواست ها در استانداری کرمان رسیدگی می شوند.

وی با بیان اینکه مدارس در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه و سفر ریاست جمهوری به رفسنجان، تعطیل نیستند تصریح کرد: حضور داوطلبانه دانش آموزان و دانشجویان برای مدت دوساعته دیدار مردمی بلامانع است.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
دیدار مردمی سفر رئیس جمهور به رفسنجان کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان