پنجمین همایش پیاده روی نمادین اربعین عزاداران حسینی در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 167180
 پنجمین همایش پیاده روی نمادین اربعین عزاداران حسینی در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

پیاده روی نمادین اربعین عزاداران حسینی در رفسنجان عصر امروز از میدان قدس تا میدان امام حسین(ع) با حضور پرشور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار »  پنجمین همایش پیاده روی نمادین اربعین عزاداران حسینی در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ،در فاصله چند هفته مانده به همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی شور و حرارت زیادی در بین مردم  شهرستان رفسنجاند موج می‌زند، خیلی‌ها برای رفتن با پای پیاده به کربلا خود را آماده کرده‌اند و روزشماری می‌کنند که روز موعود فرارسد تا در خیل عزاداران مخلص حضرت قرار بگیرند و مسیر طولانی را به عشق آقا و مولایمان طی طریق کنند.

طبق رسم پنج سال پیش پیاده روی نمادین اربعین در رفسنجان عصر امروز ۱۱ مهرماه مصادف با چهارم ماه صفر با حضور باشکوه زنان، مردان، جوانان و نوجوانان عزادار اباعبدالله الحسین(ع) از میدان قدس تا میدان امام حسین(ع) این شهر طی طریق کردند و  در پایان با تجمع در محل سقاخانه ابوالفضل(ع) (دوراهی سرچشمه) بهسوگواری و عزاداری برای سالار شهیدان پرداختند.

برگزاری این همایش حال و هوای کربلا را در ذهن تداعی می‌کند، بین راه موکب هایی با پذیرایی از شرکت‌کنندگان با چای و شربت نذری این ایام را گرامی می‌دارند تا سهمی در میان عزاداران کربلایی داشته باشند.

لازم بذکر است که جمعی از خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران قم هم در این مراسم حضور داشتند.

عکس : بادپروا

برچسب ها:
پنجمین همایش پیاده روی نمادین اربعین عزاداران حسینی پیاده‌روی اربعین حسینی حال و هوای کربلا عزاداران حسینی در رفسنجان موکب همایش پیاده روی نمادین اربعین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان