سرپرست نیروی انتظامی رفسنجان مطرح کرد؛

پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم/ توصیه های ایمنی پلیس را جدی بگیرید

  • شناسه خبر: 167173
پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم/ توصیه های ایمنی پلیس را جدی بگیرید

سرپرست نیروی انتظامی رفسنجان گفت: از مردم می خواهیم که اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند و مطالعه داشته و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

خانه » اجتماعی » پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم/ توصیه های ایمنی پلیس را جدی بگیرید

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ مهدی کریمی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی در فتر فرماندهی انتظامی رفسنجان برگزار شد ضمن تشریح برنامه های این هفته اظهار داشت: شعار امسال هفته ناجا “پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم” است.
وی همایش کوهپیمایی ویژه کارکنان، دیدار با امام جمعه، بازدید از مرکز اطلاع رسانی ۱۹۷، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه های هفته ناجا عنوان کرد و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مسئولین شهری و رووسای ادارات در سومین روز از این هفته برگزار می شود.
کریمی خاطر نشان کرد با هدف آموزش همگانی برای سطوح مختلف مدارس برنامه بازدید از شهرک ترافیک و مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری شهرستان با همت معاونت راهنمایی و رانندگی در این هفته تدارک دیده می شود.
فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: رژه موتور سواران قانونمند و اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران با همکاری شهرداری و راهنمایی رانندگی و برپایی نمایشگاه مواد مخدر با هکاری معاونت اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در رفسنجان است.
وی تصریح کرد: به همت پلیس فتا نمایشگاه فضای مجازی و آسیب های آن در هفته ناجا برپا می گردد.
فرمانده انتظامی رفسنجان خطر نشان کرد: در هفته ناجا مشاوره رایگان در محل کلانتری شماره های ۱۲ و ۱۳ انجام می شود.
کریمی خاطر نشان کرد: سرقت و تصادفات بیشترین آمار حوادث را به خود اختصاص داده اند، وظیفه پلیس تذکر دادن به مردم است، از مردم می خواهیم که اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند و مطالعه داشته و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.
وی با تاکید بر فرهنگ ساز نرم در زمینه قانون مداری شهروندان افزود: مردم عزیزمان با آموزش و مطالعه کردن دستورات پلیس می توانند آمار سرقت را کاهش دهند.

برچسب ها:
فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان هفته ناجا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان