زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد/ عکس

  • شناسه خبر: 166923
زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد/ عکس

به مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد.

خانه » اجتماعی » زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی، به مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد و این آیین بصورت نمادین با حضور مسئولین رفسنجان، در دبیرستان دخترانه رضویه برگزار شد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این آیین با تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: فرا رسیدن مهر و فصل دانش و تقارن آن با هفته دفاع مقدس که هر دو اقتدار آفرین هستند را گرامی می داریم.
وی بیان داشت: امروز ما به عنوان یک کشور مقتدر شیعه در میدان های مختلف حضور داریم، مخصوصا در جنگ اقتصادی، برای کار اقتصادی میدان های بزرگی در کشور وجود دارد که از آنها به خوبی استفاده نشده است، وگرنه ما میتوانستیم قدرت بزرگ اقتصادی باشیم.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه کشور ما غنی و توانمند است افزود: دانش آموزان و معلمین دو بال علم هستند و افراد دیگر از جمله مسئولین آموزش و والدین باید بستر تعلیم و تربیت را برای شما دانش آموزان فراهم نمایند تا جهاد علمی و اقتدار به وجود آید.
رمصانی پور خاطرنشان کرد: کشور ما امروز به دانشمند، افراد متعهد و متخصص و دلداده کشور نیاز دارد و بستر پیشرفت علمی بسیار زیاد است، تحصیل علم برای فرزندان مسئولین کشوری در کشور کفر فایده ای ندارد، پول های این مملکت خرج آنها می شود بعد از تحصیل به ایران بر نمی گردند و اگر برگردند واداده به غرب هستند.
امام جمعه رفسنجان گفت: در کشور ایمان و اخلاص باید درس خواند و اگر به کشور خودمان باور داشته باشیم موفق خواهیم شد.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) به ارزش علم و دانش تاکید داشت و گفت: در یادگیری علم و ادب کوشا باشید، جدیت و انگیزه هم در این مسیر لازم است.
حجت الاسلام رمضانی بیان داشت: با وجود سابقه خیرین در رفسنجان چنین مدارسی زیبنده شهرستان نیست، مسئولین در راستای ساماندهی و نوسازی مدارس قدم بردارند.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم بیان داشت: هرکس در هر وظیفه ای که دارد به هر شکل که می تواند در راه دانش خدمت کند، چه آن کسی که تعلیم می دهد و یا تعلیم می گیرد، در مسیر تکامل و تعالی بشریت حرکت می کند، هر کس در هر حد توان خود نقش دارد.
وی افزود: اگر اهداف بزرگ داشته باشیم اهداف کوچک دست یافتنی خواهند شد، تک تک قدم هایی که امروز در راه علم برداشته می شود منجر به گام های بزرگی می شود که در آینده تاریخ ساز خواهد شد .
فصیحی هرندی عنوان داشت: نیازمندی های جامعه در وجود تک تک شماهاست، جمع موفقیت های شخصی به موفقیت عمومی شهر،استان و کشور منجر خواهد شد.

برچسب ها:
دبریستان رضویه رفسنجان زنگ مهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان