ضربه نهایی

  • شناسه خبر: 16661
ضربه نهایی

به گزارش “خانه خشتی”؛فردای پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه مواضع خصمانه ای علیه کشورمان اتخاذ و با ایجاد بحران سعی در براندازی و استحاله نظام بر آمده از خون شهیدان نمود. حماسه سیاسی از این جهت که کشورمان با توجه به بحران آفرینی دشمنان داخلی و خارجی از جمله کودتا، جنگ تحمیلی، ظهور گروه ها […]

خانه » آخرین اخبار » ضربه نهایی

به گزارش “خانه خشتی”؛فردای پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه مواضع خصمانه ای علیه کشورمان اتخاذ و با ایجاد بحران سعی در براندازی و استحاله نظام بر آمده از خون شهیدان نمود.

حماسه سیاسی از این جهت که کشورمان با توجه به بحران آفرینی دشمنان داخلی و خارجی از جمله کودتا، جنگ تحمیلی، ظهور گروه ها و فرقه ها، درگیری قومیت ها و … ضمن تلاش مداوم برای مدرنیزه کردن و سازمان دهی درست در کنار بعضی از سوء مدیریت ها در گذشته باید در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و شوراها به تیم های کاری معتقد به ولایت مطلقه فقیه، قانون اساسی و متخصص کاردان اقبال نشان دهند و از روی کرد به افراد و جریاناتی که از سفره ولایت می خورند و نمک دان را می شکنند اجتناب نمایند.
ریاست جمهوری آینده باید به عنوان سرباز ولایت و منتخب مردم به احیاء و زنده کردن اهداف و شعارهای انقلابی، معنوی و اخلاقی در حوزه مدیریت جامعه اهتمام و از اختلاف با سایر قوا و فرصت دادن به دشمنان داخلی و خارجی نظام برای ضربه زدن به استراتژی و راه برد شیعه که ولایت مطلقه فقیه می باشد امتناع و اجتناب نماید.
حماسه اقتصادی است از این جهت که تمام توان و انرژی سه قوه باید با توجه به حربه تحریم ها ی اقتصادی به سمتی باشد که با نگاه ویژه به اقتصاد مقاومتی از تورم و گرانی لجام گسیخته قیمت ها جلو گیری و ضمن پیشگیری های لازم بر شدت مجازات ها در خصوص فسادهای مالی، سوء استفاده افراد از موقعیت خود و کسب درآمدهای غیر قانونی نامشروع با دست برد به بیت المال افزوده گردد، زیرا آنان در کنار این اعمال برای روز مبادای خود به دشمن چراغ سبز نشان می دهند.
باید با مواظبت از دست آوردهای انقلاب بر مبارزه بی امان با فساد سیاسی و اقتصادی کوشید و همان گونه که امام خامنه ای همگان را به ساده زیستی و عدم فاصله گرفتن از مردم نصیحت نموده اند، دشمنان نظام و انقلاب را ناامید و مردم را به آینده امیدوار نمود.
منبع : هندوانه

برچسب ها:
حماسه اقتصادی حماسه سیاسی ضربه نهایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان