پدر شهیدان کدخدایی در رفسنجان تشییع و خاکسپاری شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 166383
پدر شهیدان کدخدایی در رفسنجان تشییع و خاکسپاری شد/ تصاویر

پیکر پدر بزرگوار شهیدان کدخدایی صبح امروز با حضور باشکوه مردم شهیدپرور بخش نوق رفسنجان و مسئولین شهرستان در شهر صفائیه تشییع و به خاک سپرده شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » پدر شهیدان کدخدایی در رفسنجان تشییع و خاکسپاری شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، حاج محمود کدخدایی پدر سرداران رشید اسلام شهیدان حسین، علی و رضا کدخدایی و جانباز دفاع مقدس عباس کدخدایی پس از سالها دوری و فراق، دعوت حق را لبیک گفت و در سن ۸۹ سالگی و در ایام حزن و اندوه سید و سالار شهیدان به جمع فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر این پدر بزرگوار صبح امروز با حضور باشکوه مردم ولایتمدار بخش نوق رفسنجان و مسئولین شهرستانی و محلی در شهر صفائیه تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
حاج محمد کدخدایی که با قلبی سرشار از ایمان و اعتقاد، عزیزترین سرمایه های زندگی خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد، در ایام زندگانی نماد صبر و صلابت و ایمان در جامعه بود.

نخستین فرزند شهید این پدر، علی کدخدایی است که در سال ۶۰ در سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی کرخه به شهادت رسید، دومین فرزند شهید وی رضا کدخدایی است که سال ۶۳ در ۱۷ سالگی در جزیره مجنون شربت شهادت نوشید و بالاخره شهید حسین کدخدایی در سال ۶۷ و در سن ۲۴ سالگی در منطقه شلمچه به جمع برادران شهیدش پیوست.

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
پدر سه شهید پدر شهیدان کدخدایی رفسنجان شهیدان کدخدایی صفائیه نوق رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان