دومین جشنواره لبخند همدلی در رفسنجان به ایستگاه آخر رسید/ عکس

  • شناسه خبر: 166037
دومین جشنواره لبخند همدلی در رفسنجان به ایستگاه آخر رسید/ عکس

دومین جشنواره لبخند همدلی که تابستان۹۸ میهمان شهروندان رفسنجانی در بوستان های این شهر بود به کار خود پایان داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » دومین جشنواره لبخند همدلی در رفسنجان به ایستگاه آخر رسید/ عکس

عبدالرضا مغویی مدیر فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در گف و گو با خانه خشتی، در خصوص اجرای دومین جشنواره لبخند همدلی در سطح بوستان های شهر رفسنجان اظهار داشت: این جشنواره به همت شهرداری و شورای شهر و همکاری ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از ابتدای تابستان امسال در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته و بصورت هر هفته یک بوستان، برگزار شد.

مغویی هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد بستری مناسب برای تفریح سالم برای همشهریان عزیز عنوان کرد و گفت: سخنرانی کارشناسان مجرب حوزه و دانشگاه ، اجرای گروه های هنری، موسیقی، اجرای برنامه های شاد، تئاتر، مسابقه، شعبده بازی، غرفه های مشاوره و گریم کودک از جمله بخش های جشنواره بود.

وی خاطر نشان کرد: در این دومین جشنواره همدلی سعی شد تا از ظرفیت قاریان شهرستان و هنرمندان بومی استفاده شود.

مغویی تصریح کرد: از سخنرانان مطرح کشوری همچون حجج اسلام ایزدخواه، میرعلی اکبری، سدری و حجتی در قالب تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به ویژه سرفصل هفتم از این بیانیه با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، در جشنواره لبخند همدلی دعوت بعمل آمد.

وی بیان داشت: در طول اجرای جشنواره، شبهایی که به ایام شهادت ائمه منتهی میشد ویژه برنامه شهادت برپا بود و ویژه برنامه کلیپ شهدای شهرستان نیز آغاز گر برنامه ها بود.

مغویی از شهرداری و شورای شهر رفسنجان و همچنین از آزاده سرافراز علی زارع فرمانده پایگاه مقداد شهرداری که در اجرای این برنامه همکاری داشتند، قدردانی نمود.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از برگزاری ویژه برنامه شهادت امام حسین(ع) در ایام محرم و صفر امسال در سطح بوستان های رفسنجان خبر داد.

برچسب ها:
بوستان های رفسنجان جشنواره لبخند همدلی لبخند همدلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان