فرماندار رفسنجان: موریانه فساد و تفرقه نباید ما را از درون آسیب پذیر کند.

  • شناسه خبر: 166023
فرماندار رفسنجان: موریانه فساد و تفرقه نباید ما را از درون آسیب پذیر کند.

فرماندار رفسنجان: ما امروز باید کنار یکدیگر باشیم و به هم کمک کنیم و ما خدمتگزاران باید شعار پاک باش و خدمتگزار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و ایران اسلامی به یمن رهنمود های امام راحل، پیروی از معنویات مقام معظم رهبری و تأسی از خون شهیدان باید متوجه باشیم که موریانه فساد و تفرقه ما را از درون آسیب پذیر نکند.

خانه » اجتماعی » فرماندار رفسنجان: موریانه فساد و تفرقه نباید ما را از درون آسیب پذیر کند.

 

به گزارش “خانه خشتی” فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه رفسنجان ضمن تشکر از حضور مردم و گرامیداشت یاد امام و شهیدان دولت و تبریک هفته گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور محترم و اعضای هیئت دولت بیاناتی را ایراد کردند که همه‌ی کسانی که به مردم خدمت میکنند باید به این رهنمود ها توجه داشته باشند؛ رهنمود هایی که میتواند راه‌گشا و چراغ راهنما باشد.

هرندی در ادامه بیان داشت: رهبری در ابتدا گفتند مسئولین در هر جایی که خدمت میکنند باید قدردان و شکرگزار این فرصت خدمت باشد و همچنین بر ضرورت و همکاری قوای سه‌گانه برای اداره کشور و رفع موانع تاکید فرمودند. همچمین اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور هستند و هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد دولت است.

فرماندار رفسنجان اظهار داشت: دولت در رفسنجان با همکاری همه دستگاه‌ها خدماتی را در سالهای متفاوت داشته است.

یکی از مسائلی که مورد توجه مقام معظم رهبری است بحث اقتصاد است. اقتصاد بدون حضور مردم معنا و مفهومی پیدا نمیکند مخصوصا در شرایط فعلی و سختی هایی که به دلیل جنگ تحمیلی اقتصادی روی ما قرار دارد؛ اینجا ضرورت حضور مردم همانند حضور در جبهه ها بسیار ملموس است و اگر مردم حضور موثر پیدا کنند و ما مسئولین به فرموده مقام معظم رهبری نگاهمان به این افراد نگاه رزمندگان جبهه اقتصادی باشد و در همین شرایط با آنها درکنار یکدیکر قرار بگیریم و کمک کنیم خیلی از نقشه های خامی که دشمن در ذهن خودش می‌پروراند به سرعت نقش برآب میشود.

هرندی ادامه داد: ملتی که میخواهد مستقل باشد و دولتی که در خدمت است باید تلاشش بر این باشد که وابستگی های استراتژیک را به خارج از کشور کاهش دهد و برای به وجود آوردن زمینه هایی درون کشور سعی کند و البته با عدالت باشد و به نحوی باشد که همه‌ی آحاد ملت نفع برند و از مواهب استفاده کنند.

فصیحی هرندی از عملکرد یک ساله دولت در رفسنجان گزارش داد: ۱۱۰ پروژه در زمینه بهداشت و درمان، بهسازی معابر روستایی، فصای سبز، توسعه شبکه برق، رفع افت ولتاژ برق، تامین روشنایی معابر، کشاورزی، آبیاری تحت فشار، دامپروری و آبزیان با هزینه ۳۶۷میلیارد ریال به بهره برادری رسید.

فرماندار رفسنجان ضمن دعوت افراد توانمند در زمینه سرمایه گذاری افزود: تعاون و همکاری دولت و مردم با یکدیگر باعث ایجاد شرایط مناسب برای زندگی مردم میشود. و بعضا با صرفه جویی هایی که انجام میدهیم مثلا در بحث آب شرب که این تابستان افزایش مصرف داشته ایم یعنی صرفه جویی نکرده ایم که موجب فشار بر شبکه و کمبود آب در برخی مناطق شهر شده است. در شهر و روستاها بهبود شبکه آبرسانی در حال انجام است.

هرندی با ارائه برنامه دولت در بخش صنعت ادامه داد: در تولید کود شیمیایی ۳۰ میلیارد تومان، قطعه سازی ۴میلیارد تومان، کاتد و مفتول مس ۱۳۰ میلیارد تومان، باتری خودرو ۶۰میلیارد تومان و گلوله های فولادی ۱۰۰میلیارد تومان که جمعا به مبلغ ۳۲۸میلیارد تومان میشود.

هرندی در بخش کشاورزی افزود: مهمترین مسئله ما آب و خاک هست. اگر ما آبیاری زمین های خود را به شیوه مدرن انجام دهیم میتوانیم با حداقل میزان مصرف آب برداشت بهتری را از زمین های خود داشته باشیم. ما امسال ۸۰۰هکتار آبیاری قطره‌ای، ۸هکتار گلخانه و ۱۳۷ طرح دامپروری را در برنامه خواهیم داشت. از گلخانه ها که بهره برداری بیشتر از زمین های زراعی موجود است میتوان استفاده کرد.

وی در بخش مسکن عنوان کرد: ورود به بخش مسکن مزّیت هایی از جمله استفاده جوانانی که به دنبال مسکن ارزان قیمت

هستند و دیگر هر واحد مسکونی میتواند برای چندین نفر اشتغال ایجاد کند و اکنون ۹۶ واحد مسکونی در ۲طبقه که هرکدام به متراز ۱۰۰متر است در دست ساخت است که حدود ۷میلیارد هزینه آنها میشود. از ۲۶۲واحد که در بلوک های ۴طبقه ساخته شده‌اند ۱۰۰واحد آماده بهره‌برداری است که اعتبارشان حدود ۲۰میلیارد تومان است.

فرماندار رفسنجان در پایان عنوان کرد: از اول انقلاب تا کنون هر خدمتی که شده است توسط دولت هایی بوده که شما مردم انتخاب کرده‌اید همه آنها سعی کرده اند اتفاقات خوبی رقم بخورد. دوره هایی نیز بوده که این افراد امانت داری نکرده اند و مایه شرم مسئولین دولتی شدند و دل شما مردم را آزردند. دولت ها در خدمت شما هستند و از شما جدا نیستند بنابراین اگر خدایی ناکرده کسی بخواهد ساز جدایی در دولت ها بزند کار درستی نکرده و ما به وحدت بیشتری خواهیم رسید. ما امروز باید کنار یکدیگر باشیم و به هم کمک کنیم و ما خدمتگزاران باید شعار پاک باش و خدمتگزار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و ایران اسلامی به یمن رهنمود های امام راحل، پیروی از معنویات مقام معظم رهبری و تأسی از خون شهیدان باید متوجه باشیم که موریانه فساد و تفرقه ما را از درون آسیب پذیر نکند.

 

 

 



 

برچسب ها:
فرماندار رفسنجان فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان