مدیرکل کمیته امداد استان کرمان مطرح کرد:

تا پایان امسال ۶۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات برای خانواده های مددجو در رفسنجان وارد مدار می شود

  • شناسه خبر: 165664
تا پایان امسال ۶۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات برای خانواده های مددجو در رفسنجان  وارد مدار می شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت::تا پایان امسال ۶۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کلیو وات برای خانواده های مددجو در رفسنجان وارد مدارمی شود که در سطح استان کرمان ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی احداث شده است.

خانه » رفسنجان » تا پایان امسال ۶۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات برای خانواده های مددجو در رفسنجان وارد مدار می شود

به گزارش خانه خشتی ؛یحیی صادقی صبح امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان اظهار داشت:همه دستگاه های دولتی باید در راستای کمک و گره گشایی به خانواده های کمیته امداد امام خمینی اقدام کنند.

وی بیان داشت:تلاش ما بر این است با استفاده از سر فصل اعتبارات دولتی و منابع درآمد از املاک، رفسنجان شهری بدون مددجو تلقی شود.

صادقی تصریح کرد:انتظار می رود که همه همکاری و تسهیل گری کنند مخصوصا بانک ها در این زمینه خوب  ورود پیدا کردند به طوریکه تا پایان سال ۹۷ ،۱۱۷ درصد جذب اعتبارات تبصره ۱۶ توسط کمیته امداد صورت گرفته یعنی ۱۷ درصد بیش از سهمیه، جذب اعتبار داشتیم.

وی افزود:تا پایان امسال ۶۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کلیو وات برای خانواده های مددجو وارد مدار می شود که در سطح استان کرمان ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی وارد مدار شده است که تعدادی در رفسنجان و منطقه انار است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با  بیان اینکه این فعالیتها در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال صورت گرفته است گفت:نیروگاه خورشیدی بالای ۴۲ میلیون قیمت دارد که ۲۰ میلیون تومان یارانه آن از محل درآمد املاک رفسنجان است.

وی تاکید داشت: سرانه جهیزیه در نقاط دیگر کشور ۵ میلیون است در حالیکه در رفسنجان ۱۰ میلیون تومان است.

صادقی با بیان اینکه در کمیته امداد به دنبال تحول عظیم در خانواده های مدجو هستیم یادآور شد: رسالت کمیته امداد این است که از وارد شدن به حواشی بپرهیزد چراکه وارد شدن به دسته بندی های مختلف جزء ظلم به مددجو چیز دیگری در بر ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ بیشترین اشتغال در استان صورت گرفته  لذا از همه ظرفیت های موجود استفاده می کنیم تا در زمنیه اشتغال تحول عظیمی در خانواده های مددجو به وجود آید.

در این مراسم حسین فداکار به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی رفسنجان معرفی شد.

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
جلسه شورای اداری رفسنجان رفسنجان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان