ششمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن ویژه دانش آموزان شهرستانهای رفسنجان و انار برگزار شد/ عکس

  • شناسه خبر: 165554
ششمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن ویژه دانش آموزان شهرستانهای رفسنجان و انار برگزار شد/ عکس

ششمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن ویژه دانش آموزان شهرستانهای رفسنجان و انار صبح امروز با شرکت ۶۷۶ دانش آموز صبح امروز برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » ششمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن ویژه دانش آموزان شهرستانهای رفسنجان و انار برگزار شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی، ششمین دوره مسابقه حفظ قرآن بصورت حفظ جزء سی ام ویژه دانش آموزان به همت مجتمع مس سرچشمه و با همکاری آموزش و پرورش صبح امروز در رفسنجان و بطور همزمان در شهرهای انار، کشکوئیه، نوق و سرچشمه برگزار شد.

محمدرضا رجب زاده مدیر روابط عمومی مس سرچشمه در حاشیه ی بازدید مسئولین از روند برگزاری این آزمون در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی بیان داشت: مجموع ۶۷۶ نفر از دانش آموزان در این مسابقات شرکت کردند که بالاترین آمار این مسابقات مربوط به شهر رفسنجان است که قریب ۵۰۰ نفر شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: اعلام نتایج و مراسم اختتامیه ۱۳ شهریورماه انجام می شود و در مجموع به ۱۶۰ نفر از دانش آموزان که بر اساس قرعه کشی برنده می شوند جوایزی اهدا می شود.

رجب زاده گفت: شرکت کنندگانی که در جزء ۳۰ قرآن شرکت کرده بودند و ۱۰۰ درصد جوابهای آزمون را صحیح پاسخ داده باشند در قرعه کشی شرکت داده می شوند و  به ۲۰ نفر کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی، به ۵۰ نفر کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و در حفظ نصف جزء سی ام به ۲۰ نفر اول کارت هدیه ۴۰۰ هزار تومانی به ۷۰ نفر کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی اهدا می شود.

 

برچسب ها:
روابط عمومی مس سرچشمه مسابقات حفظ قرآن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان