آیین تجلیل از خبرنگاران و آزادگان در رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 165475
آیین تجلیل از خبرنگاران و آزادگان در رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

 به همت شهرداری رفسنجان آیین تجلیل از خبرنگاران و آزادگان در محل میدان گفت و گوی شهری برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » آیین تجلیل از خبرنگاران و آزادگان در رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، به مناسبت روز خبرنگار و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به همت شهرداری رفسنجان مراسم تجلیل از خبرنگاران و آزادگان شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین، آزادگان و خبرنگاران در میدان گفت و گوی شهری برگزار شد.

در این مراسم مجید فصیحی هرندی آزاده سرافراز و فرماندار رفسنجان به نمایندگی از آزدگان در جایگاه حاضر شد و از ایام اسارت خویش و همرزمانش یاد کرد و گفت: حماسه مدافعان حرم و رزمندگان در یمن، سوریه و عراق نشان داده شد که اگر جوانان این کشور در ارتش، سپاه، بسیج و جهاد سازندگی به مقابله بر نمی خواستند سرنوشت ایزدی ها برای ما تکرار میشد.

وی افزود: وقتی اسیر می شوی تنها اتکایت به خداوند است و به جز به ائمه اطهار فکر دیگری نداری و دشمن با همه ی کینه هایش رو به رویت ایستاده است؛ ایام اسارت لحظاتی پر از وهم و امید و ترس است نمی دانی به کجا می روی و از وحشی گری دشمنان به ذکر خداوند پناه می بری.

فصیحی هرندی گفت: اسرا در دفاع مقدس نماد مقاومت کشور بودند، آزادگان در زندن های بعثی در مقابل توطئه های دشمن ایستادند، تحمل کردند و سر خم فرود نیاوردند و هرگز بی تابی نکردند و با همکاری و همراهی دوران جهنم اسارت را به به بهشت معنوی تبدیل کردند.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: مسئولین بدانند که اگر مردم داری کنند بهتر از هر موهبت مادی است که می توان بدست اورد خدمت به مردم انقدر ارزش دارد که حاج آقا ترابی پیشگام آزادگان در دوران اسارت می فرمودند ارزش هر انسان به اندازی ی خدمتی است که به مردم دارد.

وی تصریح کرد: چرا نسبت به هم مهربان نیستیم آیا دین ما اجازه می دهد تا اعتماد عمومی را نسبت به خدمت گزاران جامعه از بین ببریم؛ حواسمان باشد اقدامات ما مخصوصا مسئولان اگر خدای ناکرده اعتماد مردم را از بین ببرد بزرگترین گناه را مرتکب شدیم.

برچسب ها:
روز خبرنگار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان