رانندگان قانونمند از امروز در رفسنجان تقدیر می شود

  • شناسه خبر: 164899
رانندگان قانونمند از امروز در رفسنجان تقدیر می شود

سرپرست نیروی انتظامی رفسنجان از اجرای طرح فرهنگ سازی ترافیک و تقدیر از رانندگان قانونمند در سطح شهر رفسنجان خبر داد.

خانه » اجتماعی » رانندگان قانونمند از امروز در رفسنجان تقدیر می شود

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ مهدی کریمی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اطلاع رسانی در خصوص اجرای طرح فرهنگ سازی ترافیک در سطح شهر رفسنجان برگزار شد با اشاره به روند اجرای این طرح اظهار داشت: آیتم های بستن کمربند ایمنی، ایستادن پشت چراغ راهنما، حرکت بین خطوط، رعایت سرعت مطمئنه، استفاده از چراغ راهنما و رعایت حجاب اسلامی به عنوان شاخص های یک راننده ی خوب در این طرح مدنظر قرار دارند.

وی افزود: طرح فرهنگ سازی ترافیک از عصر امروز آغاز می شود و مسیر میدان علی ابن ابیطالب(ع) به سمت میدان شهدا (خیابان طالقانی) را شامل می شود و تا سه روز ادامه دارد.

کریمی گفت: در مدت اجرای طرح بروشور آیتم های راننده خوب در اختیار رانندگان قرار میگیرد و رانندگان قانونمند در مسیر مذکور توسط همکاران در نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی با لباس مبدل شناسایی و در پایان مسیر با حضور مسئولین محلی با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از ایشان تجلیل بعمل می آید.

وی خاطر نشان کرد: در نظر داریم تا اجرای طرح فرهنگ سازی ترافیک را تا پایان شهریورماه بصورت آزمایشی ادامه یابد و رانندگانی که طی سه مرحله تقدیر می شوند به عنوان رانندگان برتر به شهروندان معرفی شوند.

سرپرست انتظامی رفسنجان هدف از اجرای طرح را اشاعه ی فرهنگ ترافیک و دعوت از مردم برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: خبرنگاران همواره در بحث اطلاع رسانی بسیار کمک کرده اند که تصادفات کاهش پیدا کرده است و این نشان می دهد چه اندازه شغل خبرنگاری مهم است.

کریمی در ادامه از افزایش ۳۰۰ تا ۵۰۰ برابری افزایش کشفیات در سطح شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: اگر امنیت در شهر برای مردم  محسوس است به خاطر همکاری خود مردم بوده و ما خدمت گذار آنان هستیم.

وی بیان داشت: در روزهای اخیر باند سارقین لوازم خودرو و باند سرقت ۴ تن مس در شهرستان منهدم و عوامل آن دستگیر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ترافیک راهنمایی و رانندگی رفسنجان نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان