فرماندار رفسنجان:

نیمی از ارزآوری صادرات غیرنفتی ماحصل تلاش پسته کاران است

  • شناسه خبر: 164894
نیمی از ارزآوری صادرات غیرنفتی ماحصل تلاش پسته کاران است

فرماندار رفسنجان گفت: در شهرستان رفسنجان با کشاورزانی سروکار داریم که سال ها با سختی در عرصه کشاورزی گام برداشتند نیمی از ارزآوری صادرات غیرنفتی را تولید کردند اما متأسفانه هیچ حمایتی نشدند.

خانه » اقتصادی » نیمی از ارزآوری صادرات غیرنفتی ماحصل تلاش پسته کاران است

به گزارش خانه خشتی ، فرماندار رفسنجان روز گذشته در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات نظام مهندسی کشاورزی رفسنجان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: حضور و نقش بخش غیردولتی در تمام زمینه ها اگر تعریف شود و قوانین و مقررات آن را پشتیبانی کند معجزه آفرین است.

مجید فصیحی هرندی بیان داشت: در شهرستان رفسنجان با کشاورزانی سروکار داریم که سال ها با سختی در عرصه کشاورزی گام برداشتند نیمی از ارزآوری صادرات غیرنفتی را تولید کردند اما متأسفانه هیچ حمایت خاصی از کشاورزانی که دچار مشکل شده اند نشده حتی امهال وام های کشاورزی با خون جگر صورت گرفت.

وی افزود: بسیاری از کشاورزان معتبر دچار مشکل شدند، تحریم ها هم مزید بر علت شد همچنین گردش مالی در شهرستان هم به حداقل رسید.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه بسیاری از اماکن و زیرساخت های شهرستان توسط خیران ایجاد شده افزود: اما آنچه می بایست برای حمایت کشاورزان امروز جوابگو باشد صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: نظام مهندسی کشاورزی می تواند در راستای آموزش، نظارت و استفاده از دانش در عرصه کشاورزی کمک خاصی برای کشاورزان باشد روابط کارشناسان با مهندسان تعریف شود و قوانین و مقررات تدوین شود تا کشاورزان قبل از مراجعه به هر بخش به نظام مهندسی مراجعه کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان