با اعتبار دو میلیارد تومان ؛

افتتاح دو طرح صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 164605
افتتاح دو طرح صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان+عکس

دو طرح صندوق کارآفرینی امید در شهرستان رفسنجان با اعتبار دو میلیارد تومان صبح امروز با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

خانه » اقتصادی » افتتاح دو طرح صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان+عکس

به گزارش خانه خشتی ، دو طرح رستوران و فست فود زرین مشرق زمین و کارگاه پوشاک یاسمین که با حمایت صندوق کارآفرینی امید شهرستان رفسنجان راه اندازی شدند صبح امروز با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید کشور ، فرماندار رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین افتتاح شدند.

اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در حاشیه ی افتتاح این طرح ها اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت های مناطق که بتوانیم کارهای بیشتری برای توسعه مناطق انجام دهیم بازدیدهایی از منطقه رفسنجان انجام شد و کارهای بسیار خوبی در حوزه کارآفرینی در این شهرستان انجام شده است .

وی افزود: سرمایه گذاری بسیار کم و اشتغال بسیار زیاد جزو اهداف ماست تا بتوانند به توسعه ی ظرفیت های اشتغال کمک کنند که در رفسنجان مشاهده کردیم.
نورالله زاده خاطر نشان کرد: اولویت اصلی صندوق کارآفرینی امید در استان در سال جاری توسعه ی مناطق روستایی است و سعی میکنیم کارهایی را که در سال های گذشته شروع کردیم با شتاب و رشد بیشتری انجام دهیم.
وی در خصوص اعتبار اختصاص داده شده به طرح های کارآفرینی نیز بیان داشت: امسال دوبرابر اعتبار سال گذشته را اختصاص داده ایم به مناطق مختلف و برای منطقه استان کرمان ۵۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده ایم که بتوانیم در مناطق روستایی تسهیلات پرداخت کنیم.

به گفته ی انوشیروان زینلی یکی از مدیران رستوران و فست فود زرین مشرق زمین رفسنجان به عنوان دومین رستوران شرکت زرین مشرق زمین در استان با تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی از صندوق کارآفرینی امید شهرستان و با سرمایه گذاری یک و نیم میلیارد تومانی بخش خصوصی برای ۱۵ نفر ایجاد شغل نموده است.
زینلی گفت: شرکت زرین مشرق زمین از سال ۹۲ استارت فعالیت اولین رستورانش را زده و در سال ۹۵ با توسعه خود به بزرگترین رستوران . فست فود استان از نظر تنوع غذایی تبدیل شده است .

غذاهای فست فود زرین مشرق زمین در شهر کرمان فرآوری و در رفسنجان طبخ و در اختیار مشتریان قرار میگیرند.

تاکنون ۱۲۰ نیرو در رستوران های زرین مشرق زمین بیمه شدند و پس از کرمان، رفسنجان و شیراز چهارمین شعبه ی این مرکز نیز در کشور عمان در حال راه اندازی است.

همچنین کارگاه پوشاک یاسمین نیز با مدیریت فاطمه رنجبر در روستای لاهیجان واقع شده است با دریافت تسهیلات ۱۳۰ میلیون تومانی و ۷۰ میلیون تومان آورده ی شخصی برای ۱۶ بانوی جوان ایجاد شغل نموده است.

 

برچسب ها:
صندوق کارآفرینی امید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان