نمایشگاه عکس از چشم دختران ببینیم در رفسنجان گشایش یافت

  • شناسه خبر: 164073
نمایشگاه عکس از چشم دختران ببینیم در رفسنجان گشایش یافت

اختتامیه نخستین جشنواره عکس از نگاه دختران ببینیم و افتتاحیه نمایشگاه عکس در عمارت گلستان امین رفسنجان برگزار شد.

خانه » رفسنجان » نمایشگاه عکس از چشم دختران ببینیم در رفسنجان گشایش یافت

به گزارش خانه خشتی روز گذشته اختتامیه نخستین جشنواره عکس از چشم دختران ببینیم با حضور مسئولین و جمعی از بانوان شهرستان رفسنجان در محل عمارت گلستان امین برگزار شد.همچنین  در حاشیه این مراسم بازارچه محصولات دست ساز دختران و نمایشگاه عکس نیز افتتاح شد.

بهناز شریفی دبیر برگزاری جشنواره عکس از چشم دختران ببینیم در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار داشت: کلید نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس از چشم دختران ببینیم در رفسنجان خورد و در طول برگزاری جشنواره در زمانی که دبیرخانه راه افتاد شاهد حضور و استقبال خوب بانوان بودیم .

وی افزود: در این جشنواره از شهرهای کرمان مشهد شیراز گرگان خراسان شمالی سیرجان انار و تهران شرکت کننده داشتیم و این برنامه جزو اولین هایی است که برای بانوان برگزار میشود و بنابراین تصمیم گرفتیم یک جشنواره برگزار کنیم که کاملا اختصاصی باشد و همه داورها ازبانوان انتخاب شدند و اینکه خانوم ها دل و جرعت داشته باشند و در نقش داور به خوبی نقش ایفا کنند .

شریفی هدف برگزاری این جشنواره را بحث کشف استعدادها خواند و گفت:بانوان معمولا از محدودیت های بیشتری در عکاسی نسبت به مردان برخوردارند و این قضیه باعث میشود که فکر کنند تنها نیستند و می‌توانند در جامعه به خوبی ظاهر شوند. بانوان از هر تیپی و سلیقه ای میتوانند حضور داشته باشند هماهنطور که در عکسها  نگاه های متفاوتی به چشم خورد که شاید محورهای جشنواره هم در همین راستا تنظیم شده بود.

وی در خصوص داوری جشنواره عنوان داشت:

جشنواره با استقبال خوبی رو به رو شد . قریب به  هفتصد عکس  از صد شرکت کننده به دبیرخانه رسید و بعد از ان در چند مرحله داوری در دو قسمت دوربینی و موبایلی ،سی و پنج اثر از بین اثار رسیده به نمایشگاه راه پیدا کرد .

وی افزود:در طول جشنواره نظرات مردمی را جویا می‌شدیم و همه راضی بودند از این اتفاق طبیعتاً وقتی شهرداری پایه گذار رویداد های فرهنگی هنری میشود و سعی می‌کند کارهایی را انجام بدهد که متفاوت است و ضمن اینکه میتواند مخاطبین زیادی را دنبال کند مردم هم استقبال میکنند.
شریفی خاطر نشان کرد:امروز اختتامیه جشنواره عکس و تجلیل از برگزیدگان را داشتیم و  نفرات اول تاسوم هربخش مشخص شدند ما دو نفر را در بخش دوربینی لایق تجلیل دانستیم ویک اتفاق خیلی خوب که برای اولین بار رخ داد تقدیم نشان شهروندی به نفرات اول بود البته قرار است نشان ویژه شهروندی هم طراحی شود.
وی بیان کرد:خیلی خوب بود که بانی این جشنواره شهرداری بود که در کنار کار عمرانی برنامه های فرهنگی هم دارد و حامی اینجور برنامه ها است.
نمایشگاه عکس از دوازهم آغاز شده است و تا  شانزده تیر ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند صبح ها از نه تا دوازده و عصر از شش تا نه شب نمایشگاه دایر است و لازم می‌دانم تشکر کنم از تمام حامیان نمایشگاه که در طول برگزاری قبل و بعد از ان مارا حمایت کردند این نمایشگاه با ایده کمیته اندیشه ورز بانوان به وجود اامد و بعد از ان یک سری مسیر ها طی شد و در طول مسیر همکاری حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن سینمای جوانان حامی ما بودند ما شرکت های تبلیغاتی را هم حامی خود داشتیم.
وی افزود:شرکتهای تبلیغاتی مهرپویا شرکت تبلیغاتی تابان نوین روزنامه سراسری افتاب تاکسی اینترنتی انواع سیم و مجموعه مدیریت امارت گلستان امین حامی ما بودند و ما را حمایت کردند در این راه و طبیعتاً شریفی در پایان عنوان داشت:این کار یک کار گروهی بود که اگر همه دوستان دست به دست هم نمی‌دادند طبیعتاً به این خوبی برگذار نمیشدخیلی خوشحالیم و استقبال خوبی بود و امیدواریم که در ادامه روزهای نمایشگاه هم شاهد حضور بانوان محترم در کنار مردان باشیم چون این نمایشگاه صرفا برای بانوان  نیست.

عکس و خبر محدثه زمانی

  

برچسب ها:
از چشم دختران ببینیم بازارچه جشنواره عکس رفسنجان نمایشگاه نمایشگاه عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان