ورود بیش از ۵۰ هزار مسافر وگردشگربه رفسنجان در نیمه ی اول تعطیلات نوروزی

  • شناسه خبر: 16384
ورود بیش از ۵۰ هزار مسافر وگردشگربه رفسنجان در نیمه ی اول تعطیلات نوروزی

آمار ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان رفسنجان حاکی از ورود بیش از ۵۰ هزار مسافر از استانهای مختلف کشوربه این شهرستان است به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”،حسن امینی رئیس جمعیت هلال احمر و عضو ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان رفسنجان گفت : نیروهای جمعیت هلال احمر در این شهرستان کار خود را از ۲۴ اسفند ۹۱ آغاز و […]

خانه » آخرین اخبار » ورود بیش از ۵۰ هزار مسافر وگردشگربه رفسنجان در نیمه ی اول تعطیلات نوروزی

آمار ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان رفسنجان حاکی از ورود بیش از ۵۰ هزار مسافر از استانهای مختلف کشوربه این شهرستان است

امداد هلال احمر به مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”،حسن امینی رئیس جمعیت هلال احمر و عضو ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان رفسنجان گفت : نیروهای جمعیت هلال احمر در این شهرستان کار خود را از ۲۴ اسفند ۹۱ آغاز و با نصب چادر های راهنما در دو ورودی شهر، میدان خاتم الانبیاء و میدان امام حسین (ع) ، به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه میدهند.

وی افزود : تا کنون در این مکانها بیش از ۱۸ هزار نقشه شهرستان ، بروشور بهداشت و پیک رفسنجان شناسی در بین اتومبیلها توزیع شده است که بطور میانگین نشان دهنده ی ورود بیش از ۵۰ هزار مسافر نوروزی به این شهرستان بوده است .

امینی با اشاره به برپایی خیمه ی نماز در این ورودیها افزود : استقرار پزشک عمومی نیز در این محل صورت گرفته که حدود ۴۰۰ مسافر برای کنترل علائم حیاتی و فشار خون مراجعه نمودند .

وی همچنین در بحث امداد و نجات گفت : ۵ مورد از تصادفاتی که در این ایام در جاده های کشکوئیه و کرمان و سرچشمه رخ داده ، نیاز به نجات و رهاسازی افراد از ماشینهای تصادفی بوده است که با کمک نیروهای امداد و نجات صورت گرفته است. امینی در پایان به استقبال خوب مسافران نوروزی از راهنماییهای گروه هلال احمر اشاره کرد .

تنظیم:رضایی

برچسب ها:
رفسنجان گردشگران نوروزی ورود بیش از 50 هزار مسافر وگردشگربه رفسنجان در نیمه ی اول تعطیلات نوروزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان