زاهدی : جایگاه تیم مس دسته اول نیست

  • شناسه خبر: 163799
زاهدی : جایگاه تیم مس دسته اول نیست

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس به اتفاقات باشگاه مس کرمان واکنش نشان داد و گفت: بدعت جدید در نحوه انتخاب مدیرعامل برای مس کرمان غیرحرفه ای ترین اتفاق ورزشی کشور است.

خانه » ورزشی » زاهدی : جایگاه تیم مس دسته اول نیست
به گزارش خانه خشتی به نقل از “دی اسپورت”؛ محمدمهدی زاهدی در رابطه با حواشی اخیر پیرامون باشگاه صنعت مس کرمان گفت: جایگاه باشگاه مس کرمان و به خصوص تیم فوتبال بزرگسالان آن لیگ دسته اول نیست، مس کرمان پتانسیل بسیار بالایی دارد و این باشگاه باید مایه افتخار و سربلندی برای ورزش استان کرمان و کشور باشد. وی با بیان اینکه با تمام توان برای شادی دل هواداران و ورزشی های کرمان تلاش خواهیم کرد افزود: برند باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان، تیم فوتبال بزرگسالان آن است، اما متاسفانه با بی تدبیری این تیم سال های گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد و شش سال است در این لیگ حضور دارد و هر سال دوستان با وعده و وعید فقط قول صعود به لیگ برتر می دهند و در پایان برای عملکرد ضعیفشان دلایل واهی می آورند و اکنون دیگر هواداران خسته شده اند و باید برای موفقیت این باشگاه یک فکر اساسی برداشت‌.

زاهدی در تشریح عدم کامیابی و موفقیت این تیم در سال های اخیر گفت: عدم ثبات مدیریت و تزلزل کادر فنی همواره به این باشگاه ضربه زده است و قطعاً نباید چنین باشد و انتظار دارم اتفاقات تلخ گذشته و ناکامی ها دیگر در این باشگاه تکرار نشود و در صورت تکرار مسببین آن و به خصوص کسانی که خارج از ورزش در امور باشگاه دخالت کرده و مهره چینی می کنند باید پاسخگو باشند.
زاهدی در رابطه با نحوه انتخاب مدیرعامل این باشگاه که مورد انتقادات فراوان در رسانه ها و فضای مجازی واقع شده بود با بیان اینکه من هم از این روش انتخاب مدیرعامل بسیار متعجب شدم افزود: به نظر شما این افرادی که در رأی گیری حضور داشتند نمایندگان جامعه ورزش استان کرمان و به خصوص باشگاه صنعت مس بودند؟ چه تعداد از قهرمانان استان کرمان و باشگاه مس در این رای گیری حضور داشتند؟ نقش مدیرکل ورزش و جوانان استان کجا بود؟ نقش هیات مدیره باشگاه کجا بود؟
زاهدی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران برای انتخاب مدیرعامل باشگاه مختار است افزود: آنها اما باید پاسخگوی انتظارات مردم کرمان و هواداران باشگاه مس باشند و در پایان فصل دوباره به دنبال انداختن توپ به زمین مردم و هواداران نباشد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در مورد انتقادات برخی از رسانه ها به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با بیان اینکه برای انتخاب یا انتصاب یک مدیر فاکتورهایی مدنظر است خاطرنشان کرد: کارنامه یک مدیر گواه عملکرد اوست و در انتخاب یک مدیر باید گذشته و عملکرد وی ملاک قرار بگیرد تا متوجه شد وی در سمت های گذشته موفق بوده است یا خیر، آیا با این مدیر می توان به موفقیت دست یافت یا خیر، بدون تردید مدیرعامل باشگاه مس کرمان باید علاوه بر سوابق درخشان گذشته از صلاحیت و مقبولیت کافی در ورزش استان و کشور و به خصوص در بین ورزشکاران و هواداران برخوردار باشد و نحوه انتخاب یا انتصابش هم کاملاً حرفه ای بوده باشد و در یک جمله اینکه مدیرعامل باید صلاحیت لازم و کافی را داشته باشد.
نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه مدیران جوان، خوشنام، تحصیلکرده و موفق در کرمان بسیار داریم و قطعاً در آینده زیاد از آنها خواهم شنید، افزود: موفقیت مس کرمان و شادی هواداران و مردم برای ما مهم است، آیا مدیرعامل باشگاه تضمین می دهد تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر صعود کند؟ آیا ایشان تضمین می دهد در باشگاه بدهی از خود برجا نگذارد؟ آیا ایشان تضمین می دهد دست دلالان و مافیای فوتبال را از باشگاه قطع کند؟ آیا ایشان تضمین می دهد عملکرد ضعیف گذشته در باشگاه مس کرمان تکرار نشود؟ وقتی هدف صعود است، قرار گرفتن در رتبه سوم یا دهم جدول چه فرقی با هم دارد؟
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در رابطه با ریخت و پاش های فراوان تیم فوتبال این باشگاه در فصول گذشته و عدم موفقیت آن با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بحث های ما هم دقیقاً همین مسئله است خاطر نشان کرد: سوال ما این است چرا این تیم با این بودجه و امکانات نمی تواند به لیگ برتر صعود کند؟ به نظر شما تیم هایی مثل شاهین شهرداری بوشهر، سپید رود رشت، نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم و حتی گل گهر سیرجان بیش از مس کرمان هزینه کردند؟ قطعاً اینطور نیست، متاسفانه خروجی مدیریتی آقایان در پایان فصل کلی حاشیه و بدهی بر جا مانده و سرخوردگی هواداران و ورزش کرمان بوده است و این اصلاً برای ما قابل قبول و پذیرش نیست.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص دخالت سیاسیون در انتصابات این باشگاه افزود: دخالت با نظارت خیلی فرق دارد، من نماینده تمام اقشار مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هستم، ورزشی و غیر ورزشی، اصلاح طلب و اصولگرا، فرقی هم ندارد، کار به دیگران هم ندارم، اما ذره ای در امور باشگاه تاکنون دخالت نکردم و شاهد آن هواداران باشگاه هستند، اما دیگرانی که با فشار و تهدید، نیروهای غیرمتخصص به تیم و باشگاه تحمیل کردند حاضرند پاسخگوی ناکامی های فصول گذشته و به خصوص فصل اخیر باشند؟ یا اینکه می خواهند با تداوم دخالت ها همچنان زمینه حضور افراد غیرمتخصص و حرفه ای را در باشگاه فراهم آورند؟
زاهدی با بیان این موضوع که همیشه سعی کردم با مدیران باشگاه و شرکت ملی صنایع مس تعامل داشته باشم، گفت: متاسفانه خروجی مثبتی در حوزه ورزش باشگاه ندیدم و گواه آن هم همین در جازدن ها در لیگ دسته اول و حواشی هر ساله آن بوده است. وی ادامه داد: حرف من این است نباید هر ساله برای عدم موفقیت تیم های مس دلایل عجیب و غریب آورد و باید باور کنیم مشکل باشگاه مس کرمان سوءمدیریت بوده است.
زاهدی با تاکید بر اینکه افراد تصمیم گیرنده برای باشگاه باید برای موفقیت باشگاه برنامه جامع و هدفمند داشته باشند و از نظرات کارشناسان و متخصصان نخبه استان استفاده نمایند، افزود: نباید هدف مدیران باشگاه صرفاً هزینه کردن و رفع تکلیف باشد، که اگر اینچنین باشد نمی توان به آینده تیم خوش بین بود.
زاهدی در پایان با اذعان به اینکه از هیچ تلاشی برای صعود تیم و موفقیت باشگاه دریغ نخواهد کرد و با اشاره به اینکه باشگاه صنعت مس کرمان و به خصوص تیم فوتبال بزرگسالان آن از اهمیت و محبوبیت بسیار بالایی در نزد هواداران و جوانان کرمانی برخوردار است و خواسته جدی همه حضور تیم در لیگ برتر کشور است ابراز امیدواری کرد با انتخاب های صحیح، برنامه ریزی های دقیق، بهره گیری از ظرفیت جوانان و پیشکسوتان بومی و اجتناب از سیاسی بازی بتوان در فصل پیش روی لبخند را بر لبان هواداران ورزش و باشگاه مس نشاند.
برچسب ها:
باشگاه مس کرمان فوتبال مس مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان