هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی در کرمان گشایش یافت / تصاویر

  • شناسه خبر: 163757
هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی در کرمان گشایش یافت / تصاویر

هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راه سازی در محل نمایشگاه‌های دائمی منطقه جنوب شرق در شهر کرمان از روز گذشته افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی در کرمان گشایش یافت / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ،  هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راه سازی در محل نمایشگاه‌های دائمی منطقه جنوب شرق در شهر کرمان ، با حضور ۱۲۰شرکت معدنی و ۲۳ نمایندگی خارجی از کشورهای چین، آلمان، کره جنوبی و ژاپن  گشایش یافت.

آیین افتتاحیه ی این نمایشگاه عصر روز گذشته با حضور اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، محمد علی دهقان معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری کرمان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان رفسنجان برگزار شد.

دهقان در این مراسم با اشاره به حمایت های مجموعه مس در منطقه اظهار داشت: هرچند معادن‌ ما در شهرها پراکنده هستند اما حمایت ها از سوی مس ارائه می شود، امیدواریم شاهد پیروزی های فوتبال و باشگاه ورزشی مس که در جهت توسعه ورزش نقش اساسی دارند، باشیم.

وی افزود: حمایت ها و فعالیت های مس در طول سال های گذشته باعث شده استان کرمان که از جهت استعداد های معدنی جایگاه ویژه دارد در راس تولیدات و صنایع جنبی هم‌ نقش خوبی بتواند ایفا کند.

دهقان گفت: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی بحث جلوگیری از خام فروشی و ارزش افزوده ای که مواد معدنی می توانند ایجاد کند و از طریق بخش خصوصی شاهد باشیم، باید بتوانیم به تولیدات استان و منطقه رونق ببخشیم و در سایه این تولیدات مشکل بزرگ اشتغال جوانان حل شود.

وی تصریح کرد: سال گشته با حمایت مس و پس از برپایی نمایشگاه توانمندی های مس در شهر رفسنجان  کارگاههای محلی فعال شدند ، این نگاه که مس نیازهای اولیه اش را از خارج شهرستان تامین می کرد در حال حاضر نیست و و نیازهایی که شرکت های بزرگ استان دارند با همکاری خود این شرکت ها تامین شده است.

محسن رجب پور مدیر روابط عمومی مس سرچشمه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران بیان داشت: این نمایشگاه مس شهربابک، مس سونگون و شرکت خدمات بازرگانی کرمان، امور اکتشافات در این نمایشگاه غرفه دارند و در این غرفه ها انواع مختلف سنگ های معدنی از معادن سونگون، شهربابک و آذربایجان، محصولات مجتمع مس سرچشمه از جمله آند، کاتد، اسلپ، پیلت ، مفتول ۸ میلیمتری و کنسانتره مس و کنسانتره مولیبدن در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹  خرداد دایر است.

برچسب ها:
صنایع ملی مس ایران مس معدن مس سرچشمه نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا باهن

    دقیقا ارسلان چکاره است؟ کی توضیح میده؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان