کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک در رفسنجان

  • شناسه خبر: 163655
کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک، دستگیری دو نفر قاچاقچی و توقیف یکدستگاه خودروی سواری در عملیات پلیس مواد مخدر این شهرستان خراسان رضوی خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ “نصرالله عباسی” گفت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر رفسنجان و خراسان رضوی در خصوص اینکه دو نفر قاجاقچی قصد دارند محموله مواد مخدر را از شهرستان های جنوبی به شمال کشور انتقال دهند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در قالب اکیپ های اطلاعاتی و عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به اجرای امنیت بازرسی مقطعی جهت پاهش خودرو های عبوری کردندکه خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۸۵ کیلو گرم مواد مخدر تریاک شدند و در این خصوص دو نفر قاچاقچی را نیز دستگیر و خودرو را متوقف کردند.

عباسی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به هراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مقامات قضایی شدند تصریح کرد: خودرو نیز به توقفگاه انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب با پلیس از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک نلهنجاری مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    نیروی انتطامی فکری به حال این توزیع کنندگان مواد هم بکنه تو سطح شهر راحت مواد میفروشند هرویین و....
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان