نماینده مردم شهرستان رفسنجان مطرح کرد :

اعلام دلار ۴۲۰۰ تومانی معاون رئیس جمهوری و التهابات بازار

  • شناسه خبر: 163486
اعلام دلار ۴۲۰۰ تومانی معاون رئیس جمهوری و التهابات بازار

نماینده مردم رفسنجان گفت : التهابات در بازار مردم را آزار داد ، قرار نبود دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی داشته باشیم چون دلار در این التهاب نمی‌تواند ثابت باشد ولی اقدام معاون رئیس‌جمهوری و اعلام  دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی باعث ایجاد التهاباتی در بازار شد .

خانه » اقتصادی » اعلام دلار ۴۲۰۰ تومانی معاون رئیس جمهوری و التهابات بازار

به گزارش خانه خشتی ؛احمد انارکی محمدی صبح امروز در جمع نمازگزاران پیش از خطبه های نماز عید فطر در مصلی رفسنجان اظهار داشت:اجتماعات بزرگ جوامع اسلامی و حضور پر شور مردم در این مراسمات نشانه مقاومتی است که امروز نتیجه آن را در کشور شاهد هستیم .

وی به اقدامات و تحریم های دشمن بعد از انقلاب و درایت مقام معظم رهبری برای مقابله با این تحریم ها اشاره کرد و بیان داشت :ایستادگی  در برابر تحریم ها باعث شده که لحن کشورها عوض شده و اینها نشانه هایی از مقاومت است .

نماینده رفسنجان تصریح کرد:یمنی ها در آبهای خلیح فارس ۴ تا از نفتکش های بزرگ دشمن را منهدم می کند و همچنین  ۷ پهبادی که ارزش ریالی آنها در حد ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار است حرکت می کند و وارد ۱۲۰۰ کیلومتری عمق خاک منطقه عربستان می شود و به راحتی گلوله نفتی که از شرق به غرب کشیدند را از بین می برند و اتفاق بزرگی رقم می خورد اینها نمونه ای از مقاومت و بیداری امت اسلامی است.

وی به قدرت و امکانات جمهوری اسلامی و تاثیر آن در کشورهای دیگر اشاره کرد و افزود : عکسبرداری از ناو هواپیما بر آمریکایی این مهم را ثابت کرد زمانی که پهباد آمریکایی با روش الکترونیکی زده شد نشاندن این پهبادها مهم بود و همه این‌ها موجب شد امروز پمپئو ابراز کند که بدون پیش‌شرط به دنبال مذاکره با ایران است .

انارکی محمدی به دستارودهای انقلاب اشاره ای کرد و تاکید داشت: کشور در رشد علمی، تولید نانو و دارو، ساخت پهباد، تجهیزات موشکی و… به جایی رسیده است که که خود می‌تواند تولیدکننده و صادرکننده باشد .

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در بحث برجام  می‌توانست بهتر از این عمل کند گفت :دولت باید پیش بینی خارج شدن  ترامپ از برجام را می کرد در این قضیه دولت ضعیف عمل کرد .

وی با اشاره به نواقص موجود کشور و ایجاد التهاب بازار ارز و دلار گفت : التهابات در بازار مردم را آزار داد ، قرار نبود دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی داشته باشیم چون دلار در این التهاب نمی‌تواند ثابت باشد، اتفاقی که افتاد قرار شد کمیسیون قیمت معقولی برای دلار تصمیم گیری کند  ولی اقدام معاون رئیس‌جمهوری و اعلام  دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی باعث ایجاد التهاباتی در بازار شد .

انارکی محمدی بیان داشت : دلار در کشور  جایگاه اصلی خود را پیدا می کند و التهابات بازار ناشی از فرصت طلبان و رانت خواران بود .

وی در بخش دیگر از سخخنان خود به امهال وام ها اشاره داشت و گفت :با کمک مسئولین شهری و استانی بخشی از امهال وامها اجرایی شده و امیدواریم بخش دیگر آن هم اجرایی شود .

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی برگزاری آزمون استخدامی مس هر ۶ یکبار را برای اولین بار در شهرستان،لوله گذاری برای انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان و تاثیر ان در کشت گلخانه ای و صنایع پایین دستی مس و اخذ اعتبار برای احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهرستان و مرکز علوم پایه پزشکی از فعالیتهای خود عنوان کرد .

احمد جمالزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هم در این مراسم به طرح بسیج ملی کنترل فشار خون اشاره کرد و اظهار داشت :یکی از اهداف روزه تاثیر آن بر سلامتی افراد است امروزه بیماریهای زیادی سلامتی افراد را تهدید می کند .

وی بیان داشت :یکی از علل مرگ و میر های زودرس بیماریهای قلبی و عروقی است و بیماری فشار خون مهمترین بیماری که می تواند مشکلاتی برای فرد ایجاد کند.

جمالزاده تصریح کرد :بیماری فشار خون در ظاهر علائمی ندارد ولی از درون می تواند عوارض و اثرات منفی در بدن جای بگذارد و مشکلاتی  از جمله سکته های ققلبی و مغزی و نارسایی کلیوی و… را برای فرد ایجاد کند .

وی خاطرنشان کرد :نیمی از افراد از بیماری فشا رخون اطلاع ندارند و نیمی دیگر که از بیماری خود  اطلاع دارند بیماری انها به خوبی کنترل نشده است .

معاون بهداشتی علوم پزشکی رفسنجان گفت :طرح ملی بسج کنترل فشار خون بالا از شنبه آینده اجرایی و به مدت یک ماه تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود : کلیه افراد بالای ۳۰ سال و بیماران کلیوی و زنان باردار جهت کنترل فشار خون خود به مراکز بهداشت ، خانه های بهداشت، ایستگاه های سیار در شهرستان مراجعه نمایند .

وی افزود :می توان با تغذیه مناسب ،تحرک بدنی و کنترل فشار خون از بیماری های بعدی جلوگیری کرد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان