برگزاری جشن گلریزان در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در رفسنجان / ۲۴۰خانواده زندانی تحت پوشس انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند

  • شناسه خبر: 162870
برگزاری جشن گلریزان در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در رفسنجان / ۲۴۰خانواده زندانی تحت پوشس انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند

جشن نسیم مهر و ششمین جشن آزادی زندانیان غیر عمد، در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولان و خیرین رفسنجان در تالار عقیق برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » برگزاری جشن گلریزان در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در رفسنجان / ۲۴۰خانواده زندانی تحت پوشس انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند

به گزارش خانه خشتی ؛جشن نسیم مهر و ششمین جشن آزادی زندانیان غیر عمد، شب گذشته در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولان و خیرین رفسنجان در تالار عقیق برگزار گردید .

حسین رئیسی دادستان رفسنجان در این مراسم با بیان اینکه هدف انجمن حمایت از زندانیان در راستای کمک و حمایت از خانواده های آنهاست اظهار داشت :با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات فرهنگی که در جامعه وجود دارد حمایت از خانواده زندانیان ضرورت پیدا می کند .

وی بیان داشت : درصد قابل توجهی از افرادی که در زندان به سر می برند متاهل و دارای فرزند هستند.

دادستان رفسنجان با اشاره به اینکه خیرین پرچم دار کار خیر در سطح کشور هستند تصریح کرد :خانواده زندانیان با توجه به مشکلاتی که دارند بیشتر از دیگر اقشار جامعه در دام بزه ها قرار دارند لذا باید به آنها کمک کرد .

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان موسسه غیر دولتی است گفت : این انجمن از لحاظ آماری و کمک مالی به زندانیان در صدر اول انجمن های استان قرار دارد.

رئیسی با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک به خانواده زندانیان کاهش آسیب ها و بزه ها را شاهد باشیم افزود :۲۴۰خانواده زندانی تحت پوشس انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه نیز در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)اظهار داشت: امام حسن مجتبی(عج) در طول عمر گرانمایه خود سه مرتبه تمام اموال خود و سه مرتبه نیمی از اموال خود را در راه خدا انفاق نمود. دیگر

وی با بیان اینکه پیامبران ،قرآن ناطق ، مفسر و مبین کلام وحی هستند تصریح کرد:انسان باید از بهترین اموال خود در راه خدا انفاق کند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت :زندانی بعد از آزادی  نباید مورد سرزنش قرار گیرد و خانواده آنها باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود :باید به شکل پسندیده و آبرومندانه از خانواده زندانیان حمایت مالی و معنوی  کرد.

رمضانی پورخاطرنشان کرد :انجمن حمایت از زندانیان تمام ظرفیت خود رابرای آزادی زندانیان به کار می برد .

لازم به یادآوری است که قریب ۵ میلیون ریال از طرف خبرنگاران و اصحاب رسانه برای آزادسازی زندانیان اهدا گردید.

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان