نمایشگاه علوم قرآنی در رفسنجان گشایش یافت + عکس

  • شناسه خبر: 162667
نمایشگاه علوم قرآنی در رفسنجان گشایش یافت + عکس

به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه علوم قرآنی در محل مسجد جامع رفسنجان گشایش یافت.

خانه » فرهنگی مذهبی » نمایشگاه علوم قرآنی در رفسنجان گشایش یافت + عکس
به گزارش خانه خشتی ، ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران گفت:  این نمایشگاه با همت شهرداری و اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی در مسجد جامع بر پا شده و سعی کردیم فضای خوب معنوی و قرآنی در حاشیه برنامه های جزء خوانی قرآن که هر ساله در روزهای ماه مبارک رمضان در این مسجد برگزار می شود، داشته باشیم.

وی افزود: با تعدادی از ناشران کتاب های قرآنی که صحبت کردیم متاسفانه با وجود تحریم ها و گرانی کاغذ چند ناشر از برپایی غرفه های قرآنی انصراف دادند وانتشارات حیات قم قبول کرد که در این نمایشگاه حضور یابد.

محمدآبادی ادامه داد: این نمایشگاه با توان ۳ برابر سال گذشته برپا شده تا مردم بتوانند استفاده کنند و تا ۲۳ ماه رمضان دایر است و هنوز بخشی از آثار و کتاب ها در روزهای آینده تکمیل می شود  ضمن اینکه بخش حجاب و عفاف هم در این نمایشگاه دایر شده است.

محمد آبادی با اشاره به اینکه بخشی ازاین نمایشگاه هم برای مهدهای‌ کودک فراهم‌ شده تا کودکان هم از فصای بازی و بحث های قرآنی بهره مند شوند تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب قرآن و کتاب های ادعیه در این نمایشگاه عرضه شده و محصولات از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف دارند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان