امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد :

رونق تولید بهترین سلاح در مقابل جنگ اقتصادی دشمن است

  • شناسه خبر: 162623
رونق تولید بهترین سلاح در مقابل جنگ اقتصادی دشمن است

امام جمعه رفسنجان گفت: رونق تولید بهترین سلاح در مقابل جنگ اقتصادی دشمن است دولت به وعده هایش به تولیدکنندگان و کارخانه داران توجه کنند وسرعت ببخشد .

خانه » سیاسی » رونق تولید بهترین سلاح در مقابل جنگ اقتصادی دشمن است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین ، به معارفه سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان اشاره کرد  و اظهار داشت: امیدواریم با حضور فرماندار بومی زیرساخت‌های لازم شهرستان فراهم و ان را از محرومیت‌های که وجود دارد خارج کند.

وی افزود: سیل زدگان را نبایستی فراموش کنیم که همه داراییشان به زیر آب رفته و ضرورت دارد که مردم نوعدوست از مجاری تعیین شده کمیته امداد، سپاه و هلال احمر و برخی موکب ها کمک های خودتان را داشته باشید.

رمضانی پور رحلت حضرت ابوطالب بزرگترین حامی برای وجود مقدس پیامبر اکرم و رحلت حضرت خدیجه(س) که بهترین یاور برای پیامبر و اسلام بودند را تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: لغو امتیاز تنباکو توسط میرزا حسن شیرازی یک مبارزه آشکار علیه دستگاه ظالمه انگلیس قدرت مرجعیت را به نمایش می‌گذارد، باید ببالیم که مرجعیت با عظمت شیعه را دارا هستیم و امروز نمایش این قدرت با وجود رهبر حکیم انقلاب که در خط مقدم مبارزه با استکبار ایستادند خیلی آسان تر از گذشته است.

رمضانی پور با گرامیداشت روز خانواده بیان داشت: توجه به اصالت خانواده ضروری است ،به بیراهه نرفتن و ولنگاری ایجاد نکردن این اصالت حفظ می شود مادری که با حجاب خود فرزندانش را تربیت می کند دارای اصالت است؛ خانواده نقش مهمی در سلامت جامعه دارد، حفظ حریم خانواده ضرورت دارد.

وی با اشاره به یوم النکبه روزی که رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین ساکن شد بیان داشت: شاید یک روزی صهیونیست ها قدرت داشتند اما امروز اینچنین نیست طاقت دشمن کم شده و دو روزه تسلیم می شوند، این قدرت اسلام است، زوال و نابودی این رژیم جعلی قطعی است قدرت از آن مسلمانان و اهل ایمان است این سلاح برنده است.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: نگاه امام راحل اینطور بود که اعتماد به آمریکا و کشورهای غربی خسارت محض است و اینکه هر ملت و دولتی که به آمریکا اعتماد کند ضربه خواهد خورد دیدگاه رهبر حکیم انقلاب است؛ ما نباید به دشمن اعتماد کنیم تا به امروز دولت و ملتی نبوده که به آمریکا اعتماد کرده و ضرر نکرده باشد این دیدگاه باید حفظ شود.

رمضانی پور تصریح کرد: تصمیم شورای عالی امنیت ملی بر کاهش تعهدات ایران در برجام گ گرچه دیرهنگام است ولی مطلوب است.

وی افزود: حمایت مردم ایران از این اقدام دو پیام دارد یکی به دولت ثابت می شود که مردم همراه شما هستند اگر صادق باشند مردم آنها را حمایت می کنند و دیگری به کشورهای ستمگر غربی به ویژه آمریکا که مردم با هر سلیقه و خط و خطوط پای انقلابشان هستند، همه این فشارها وجود دارد اما باز هم در میدان می مانند.

وی بیان داشت: انقلاب و دستاوردهای آن بوسیله این ملت و فرزندان آن بوده است حال هرکس که بخواهد با قلم و رفتارش در هر اداره و یا مجموعه ای بدبینی ایجاد کند خدا از آنها نخواهد گذشت.

رمضانی پور بیان داشت: رونق تولید بهترین سلاح در مقابل جنگ اقتصادی دشمن است دولت به وعده هایش به تولیدکنندگان و کارخانه داران توجه کنند وسرعت ببخشد ، اگر بخواهید کارخانه دار و سرمایه گذار را معطل کنید کارگران ریزش پیدا می کند، کمیته رفع موانع تولید به سرعت در استان تشکیل و ادامه یابد.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جمع طلاب جوان بیان داشت: اقبال امروز به دین نه تنها در جوانان ایرانی که در خارج هم وجود دارد باید تمام توانمان را برای تبلیغ دین مبین اسلام بگذاریم؛ این پندار غلطی است که بگوییم که میل مردم به دین کم شده است، امروز هم حضور در برنامه های دینی و مذهبی بیشتر از گذشته است و هم پرداخت وجوهات شرعیه از سوی مردم.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم سیاه نمایی علیه روحانیت که گناه گرانی ها و سختی ها را به گردن او می اندازند طلبه ها مثل سایر مردم در سختی هستند حتی مضاعف تر هم است.

وی افزود: الحمدالله روحانیت در جامعه کارش را به خوبی انجام می دهد و همراه با ملت این انقلاب را به صاحب اصلی اش خواهد رساند.

لازم به ذکر است راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی درباره توقف برخی تعهدات برجامی ایران پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور مسئولین شهرستان از مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) تا میدان صیاد شیرازی رفسنجان برگزار شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان