نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

پلی کلینیک تامین اجتماعی در رفسنجان کلنگ زنی می شود

  • شناسه خبر: 162449
پلی کلینیک تامین اجتماعی در رفسنجان کلنگ زنی می شود

نماینده مردم رفسنجان گفت : پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان که  زمین آن در خیابان امیرکبیر تحویل داده شده است پیمانکار آن مشخص شده است به زودی کلنگ زنی می شود.

خانه » رفسنجان » پلی کلینیک تامین اجتماعی در رفسنجان کلنگ زنی می شود

به گزارش خانه خشتی؛ احمد انارکی محمدی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه رفسنجان که با حضور مسئولین شهرستان در فرهنگسرای علقمه برگزار شد با تبریک روز جهانی کارگر اظهار داشت :۱۳ میلیون کارگر در کشور وجود دارد که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان در عرصه تولید تلاش می کنند و پرچم تولید را بالا نگه داشته‌اند.

وی بیان داشت :مدیران صنعتی باید در راستای حفظ اشتغال موجود تلاش کنند تصدی گری دولت بر سر برخی شرکت ها باعث پایین آمدن بهره وری می شود ،برخی شرکت ها مانند ایران خودرو و سایپا با سهام دولتی کار می کنند و خصوصی نشده اند و با برخی شرکت هایی که خصوصی هستند رقابت می کنند باید از هم جدا شوند .

نماینده رفسنجان با اشاره به اینکه هرساله ۲۰ درصد تورم افزایش می یابد تصریح کرد :این افزایش با حقوق کارگر همخوانی ندارد و حقوق کارگر جوابگوی معیشت وی نیست بیش از ۳۰۰ قلم کالا مورد نیاز سبد خانوار است که با وجود این تورم تنها ۳۰ قلم درسبد خانوار می‌ماند.

انارکی محمدی خاطرنشان کرد :عدم ثبات قیمت ها و ارز باعث بروز مشکلاتی در کشور شده برخی شرکت ها در خرید مواد اولیه دچار هستند دولت یارانه به همه مردم پرداخت می کند در حالیکه این یارانه به دست جامعه هدف قرار نمی گیرد و همه اعم از فقیر و غنی یارانه دریافت می کنند و این در حالی است که نرخ هزینه پرداختی برای قبض آب و برق برای همه یکسان می باشد .

نماینده مردم رفسنجان بیان داشت :عدم برگشت سند معامله براساس کالاهایی که به طرف قرارداد داده می شود یا شرکتهای تابع دولت مشکلاتی است با ان درگیر هستیم و ضرر آن را قشر حقوق بگیر جامعه می کند امیدواریم دولت در ثبات قیمت ها تدابیری بیاندیشد

وی به روند تکمیل سالن ورزشی تلاش رفسنجان برای کارگران اشاره کرد و گفت :احداث  ۳۰ زمین چمن برای رفسنجان در نظر گرفته شده که از سال گذشته تا کنون ۲۰ زمین چمن به بهره برداری رسیده است.

نماینده مردم رفسنجان از کلنگ زنی پلی کلینیک تامین اجتماعی  در رفسنجان خبر داد و تاکید داشت :زمین آن در خیابان امیرکبیر تحویل داده شده است پیمانکار آن مشخص شده است و به زودی کلنگ زنی می شود .

وی به بارندگی و سیل های اخیر در کشور اشاره داشت و گفت :به دلیل ضعف خودمان نتوانستیم از این نعمت استفاده کنیم بخشی ازآن مایه عذاب شد و این موضوع هشدار و تجربه ای برای ما شد که برای آینده آمادگی کامل در برابر حوادث را داشته باشیم .

انارکی محمدی به فشارهای اقتصادی و تحریم ها بر قشر کارگر تاکید داشت و گفت :ما به آینده ایمان داریم سال گذشته و امسال بدترین سال در دوران ۴۰ ساله انقلاب بود امیدواریم بتوانیم از این بحران عبور کنیم .

انتهای پیام/

برچسب ها:
کلنگ زنی پلی کلینیک تامین اجتماعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدهادی

    با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای دکتر محمدی،نماینده محترم مجلس شهرستان رفسنجان،اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم بخاطر اینکه درآمدم کم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم لوازم خونه نخریدم،اجاره خونه چند ماهی زیاد شده ولی کار کم شده، بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن. .شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمی فرستادم شماره عابر بانک رفاه (۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸۹۰۸۱)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

    نادر

    قریب یکسال است که صدها بار این خبر توسط خبرگزاریهای مختلف و در رسانه های مختلف درج میشود مگر تامین اجتماعی چه کار مهمی را میخواد انجام بدهد که اینقدر روش تبلیغ می کنند؟ در دهه 60 تصویب شد باتوجه به تعداد بیمه شدگان دو بیمارستان 224 تختخوابی در کرمان و رفسنجان تاسیس شود بعد از پخش صدها باره این خبر ناگهان با همت مسئولین محترم کرمان بیمارستان دوم را هم بنام کرمان تصویب کردند یعنی دو بیمارستان در کرمان ! بیمه شدگان رفسنجان هم دندشان نرم برای معالجه بروند کرمان چون مسئولین اینجور خواستند . ( نماینده محترم اگر پیگیر باشند می توانند مصوبه و تغییر آن را در تامین اجتماعی پیدا کنند )

    محمد

    راه اندازی پلی کلینیک درمانی توسط تامین اجتماعی در اغلب شهرها انجام شده است وبا توجه به تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در رفسنجان راه اندازی پلی کلینیک خود بخود انجام می شود دخلی به فعالیتهای نماینده محترم ندارد انشاء الله ایشان لیستی از فعالیتهایی که صرفا از فعالیتهای ایشان بوده است منتشر کنند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان