رئیس آموزش و پرورش رفسنجان خبر داد:

رفسنجان میزبان همایش ملی جایگاه آموزش و پرورش در بحث رونق تولید

  • شناسه خبر: 162440
رفسنجان میزبان همایش ملی جایگاه آموزش و پرورش در بحث رونق تولید

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان از برگزاری همایش ملی جایگاه آموزش و پرورش در بحث رونق تولید به میزبانی رفسنجان خبر داد .

خانه » علم و فن آوری » رفسنجان میزبان همایش ملی جایگاه آموزش و پرورش در بحث رونق تولید

به گزارش خانه خشتی ، حسین تقوی در دیدار با مدیر مسئول و جمعی از خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی به مناسبت روز گرامیداشت مقام با وی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای معلم اظهار داشت: آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب عزمش را جزم کرده و بر چهار محور تعالی و تدبیر، انتصاب مدیران متخصص فارغ از انتخاب های سلیقه ای، توانمند سازی نیروی انسانی و تفویض اختیارات به مدیران در چهارچوب قانون تاکید شده است.

وی با بیان اینکه اداره ۶۰ هزار دانش اموز در ۲۹۶ مدرسه در شهر رفسنجان کار سنگینی است افزود: برای اولین بار در شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان برنامه یکساله آموزش و پرورش ارائه شد.

این مسئول بیان داشت: ۴ هزار فرهنگی و ۲ هزار نیروی آزاد در مدارس غیر انتفاعی فعالیت دارند و ۳۳ درصد دانش اموزان در مدارس غیر انتفاعی تدریس می کنند .

تقوی گفت: مدارس تخریبی و غیر استاندار در رفسنجان زیاد است دولت بودجه ای ندارد مگر اینکه خیرین همچون قبل پای کار آیند و از طرفی زمینهای آموزش و پرورش یا فاقد سند و موقوفه هستند که سالها اجاره ی ان پرداخت نشده یا برای درصد پرداخت شده سندی گرفته نشده ، عزمی لازم است که در این زمینه اقدام مناسب صورت گیرد.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان بیان داشت: معوقات فرهنگی خیلی زیاد است معوقات نیروهای حق التدریس از سال قبل مانده و اخیرا بخش اندکی از ان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی نیروی انسانی و کمبود نیروی انسانی در رفسنجان که نسبت به سایر شهرستانهای استان بیداد می کند، را باید جدی بگیریم.

تقوی بیان داشت: آموزش و پرورش یک خانواده پرجمعیت است نگاه ویژه می طلبد که تاکنون انجام نشده، توجه به زیربنای توسعه آموزش و پرورش ضروری است، در مقطع ابتدایی باید بیشترین وقت صرف شود.

وی تصریح کرد: ۵ هزار طرح دانش آموزی در جابر بن حیان شرکت کردند اما امکانات برای رشد این خلاقیت ها ناچیز است، بودجه آموزش و پرورش جوابگو نیست و توجه ویژه مسئولین شهرستان را می طلبد.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان از برگزاری همایش ملی جایگاه آموزش و پرورش در بحث رونق تولید به میزبانی رفسنجان خبر داد و گفت: در این همایش مقاله ها جمع اوری و داوری شده و مقاله های برگزیده برای اول مهرماه اجرایی خواهد شد.

تقوی خاطر نشان کرد: تحت تاثیر هیچ شخص و تفکری قرار نگرفته و نمی گیریم و تا کنون هیچ مسئولی در خصوص نصب و عزل هیچ فردی توصیه ای به بنده نداشتند، تنها چیزی که بنده را متقاعد کرد که این مسئولیت را بپذیرم این بود که شاید بتوانیم در گوشه ای از آموزش و پروش کارماندگاری داشته باشیم.

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان جایگاه آموزش و پرورش در بحث رونق تولید رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان