امام جمعه رفسنجان:

انتصاب سرلشکر سلامی یک پیام برای آمریکاییهاست 

  • شناسه خبر: 162314
انتصاب سرلشکر سلامی یک پیام برای آمریکاییهاست 

امام جمعه رفسنجان گفت:سردار سلامی یک پیام برای امریکاییها است که رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران منصوب نمودند.

خانه » سیاسی » انتصاب سرلشکر سلامی یک پیام برای آمریکاییهاست 

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: مناطق سیل زده همچنان نیازمند کمک هستند ، با وجود مشکلات اقتصادی کمکهای شایان و ارزشمندی از طرف مردم رفسنجان صورت گرفته ، ضرورت دارد باز هم کمک کنید .

وی افزود: کمک های دولت و دستگاههای در برابر این تدریجی بودن کمک های شما ناچیز است، ۴۰ هزار میلیارد تومان خسارت وارد شده و نیازمند همت مردم نوعدوست و انقلابی است.
رمضانی پور گفت: سیل یک فرصت بزرگ برای خدمات رسانی نیروهای جادی و انقلابی بود که به مناطق سیل زده رفتند و خدمت کردند ،خدمات رسانی روحانیت در مناطق سیل زده در در کنار سپاه ، ارتش، نیروی های انتظامی و مردمی قابل تقدیر است و حق هم همین است.
امام جمعه رفسنجان با گرامی داشت روز شوراها و با اشاره به نقش شوراها در مدیریت شهری و روستایی بیان داشت: در رفسنجان هم در روستاها و هم در شهرها شاهد مدیریت قوی هستیم انصافا کار می کنند و زحمت میکشند و در ارائه خدمات شهری بهسازی آبادانی و زیباسازی کوشا هستند، از طرف شما از شهردار و نیروهای خدوم شهرداری قدردانی می کنم.
وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: نقش کارگران در رونق بخشیدن به تولید نقش محوری و کلیدی است حیات ملت مرهون کار و کارگر است هم کار و هم کارگر را ببینیم نباید نگاه یک جانبه نباشد کارآفرینی بسیار اهمیت دارد.
رمضانی پور گفت: مردم با خرید کالای ایرانی و خط قرمز دور کالای خارجی از کار و کارگران حمایت کنند، نقطه نظر بدهیم که کدام کالا مطلوب و مرغوب است و کدام نیست اگر بخواهیم روی پای خودمان بایستیم و استقلال اقتصادی پیدا کنیم دل به کالاهای خارجی نبندیم و اینگونه کمک کردیم به اشتغال کشورمان.

خطیب جمعه رفسنجان ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان توسط حکام آل سعود بیان داشت: تجمع نمازگزاران در اعلام حمایت از این شیعیان و انزجار از حکام خبیث سعودی بعد از نماز جمعه انجام می شود.
رمضانی پور با گرامی داشت یاد و خاطره ی آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت: معلم اندیشه اش مهم است اگر بخواهد تجلیل شود باید اندیشه او را تجلیل کرد معلمی یک سبک زندگی ارزشمندی است که قابل الگوبرداری است.
وی افزود: معلم تمام نیرو و توان خود را در بیش از سه دهه از عمر خود می گذارد و در خدمت فرزندان ماست، معلم تنها در مدرسه معلم نیست همه جا باید اکرام و احترام شود با نگاه و رفتارش متربی را تربیت می کند دست همه معلمین را می بوسیم و افتخار می کنیم و تبریک می گوییم ؛مردم به جایگاه بالای انان واقف هستند.

وی در ادامه بیان داشت: باید به آمریکا هشدار داد در خصوص توهین به سپاه مقدس ایران اسلامی مان، آنها نمی دانند که وقتی ناوهایشان بخواهد از تنگه هرمز عبور کند باید از سپاه اجازه بگیرند.
رمضانی پور گفت: شما امریکاییها اینقدر احمق نباشید و به اتاق فکرتان بگویید چه کنید که مردم دنیا، ایران و منطقه نفرتشان نسبت به شما کمک شود نه اینکه خوی قلدریتان را بیشتر کنید؛ جمهوری اسلامی به فضل خدواند ماندنی است و چه بخواهید و چه نخواهید می ماند شما همیشه با شکست مواجه هستید.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: سردار سلامی یک پیام برای امریکاییها است که رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران منصوب نمودند، سردار سلامی عمق نگر و دقیق، استراتژیست باهوش بالا و درایت است، از محبوبیت عمومی برخوردار است و دارای سوابق شغلی درخشانی ، توانایی فرماندهی بالا ، قدرت تحلیل و تشخیص  است، ساده زیست است هوش استعداد فردی مهارت هماوردی منطقیو  توانایی بهره پیری از نقاط قوت سپاه را دارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: حرف شما مردم امنیت اجتماعی است اگر دلتان می خواهد امنیت همه جانبه برقرار شود نیازمند همراهی و همکاری است، اطلاعات لازم و به موقع به مسئولین امر بدهید اطلاعات کشوری نیروی انتظامی و سپاه در خدمت شما مردم هستند همسو حرکت می کنند و مقابله می شود تا شاهد ناامنی جزء در شهرمان نباشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان