مجتمع مس سرچشمه همکاری بسیار خوبی با دانشگاه ولی عصر (عج) دارد

  • شناسه خبر: 161950
مجتمع مس سرچشمه همکاری بسیار خوبی با دانشگاه ولی عصر (عج) دارد

 رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با تشکر از مدیریت مجتمع مس سرچشمه قدردانی کرد و افزود: واقعا مدیریت فعلی مس سرچشمه نگاه مثبتی دارد و می خواهد نقش خود را در شهرستان نشان دهد و همکاری خوبی با مجتمع مس سرچشمه داریم.

خانه » آخرین اخبار » مجتمع مس سرچشمه همکاری بسیار خوبی با دانشگاه ولی عصر (عج) دارد

به گزارش خانه خشتی ، دکتر حسن رنجبرعسکری در نشست ویکند تحت عنوان صنعت خانگی در اولین مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی مجتمع مس سرچشمه با اشاره به تدوین سند راهبردی دانشگاه، اظهار کرد: در این سند راهبردی، مأموریت دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان را یک دانشگاه کارآفرین معرفی کردیم.

وی تصریح کرد: مرکز رشد دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان را به عنوان تنها مرکز رشدی که مستقیماً از سوی وزارتخانه مجوز گرفته است و خوشبختانه تاکنون ۵۳ شرکت در این مرکز رشد راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: صندوق حمایت از پژوهشگران و کارآفرینان را در تمام استان ها غیر از کرمان فعال شده بود که این صندوق را داخل دانشگاه ایجاد کرده ایم تا دانشجویان و کارآفرینان در راستای توسعه دانشگاه نسل سوم اقدام کنند. همچنین در داخل دانشگاه صندوقی را برای حمایت از شرکتها راه اندازی کردیم.

رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با تأکید بر اینکه دانشگاه باید پاسخگوی رفع نیازهای جامعه بوده و در شهر تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه در جامعه تاثیرگذار باشد جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و اگر غیر از این باشد، به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

رنجبرعسکری با تشکر از مدیریت مجتمع مس سرچشمه قدردانی کرد و افزود: واقعا مدیریت فعلی مس سرچشمه نگاه مثبتی دارد و می خواهد نقش خود را در شهرستان نشان دهد و همکاری خوبی با مجتمع مس سرچشمه داریم.

وی ادامه داد: اولین مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی نیز با همکاری مشترک مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و شهرداری رفسنجان راه اندازی شده است.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان