ارائه بیش از ۲۰۰ خدمت بهداشتی و درمانی به اهالی روستای دره در رفسنجان

  • شناسه خبر: 161942
ارائه بیش از ۲۰۰ خدمت بهداشتی و درمانی به اهالی روستای دره در رفسنجان

 مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان گفت: طرح جهادی درمانی تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان با حمایت مجتمع مس سرچشمه در روستای دره در برگزار و خدمات رایگان درمانی و بهداشتی به اهالی این منطقه ارائه شد.

خانه » آخرین اخبار » ارائه بیش از ۲۰۰ خدمت بهداشتی و درمانی به اهالی روستای دره در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان گفت: طرح جهادی درمانی تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان با حمایت مجتمع مس سرچشمه در روستای دره در برگزار و خدمات رایگان درمانی و بهداشتی به اهالی این منطقه ارائه شد.

محمدرضا کلانتری اظهار داشت: این اردوی یک روزه با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم منطقه دره در در این اردوی جهادی، بیان کرد: در این اردوی جهادی درمانی، ۱۰۲ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۴۰ نفر خدمات دندانپزشکی، ۷ نفر مشاوره، ۸ نفر خدمات مامایی و ۲۴ نفر خدمات آزمایشگاهی دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین ۶۶ مورد توزیع مسواک و خمیردندان بین کودکان توزیع و به ۲۲ نفر خدمات پرستاری رایگان انجام شد.

کلانتری با اشاره به ۲۵۰ مورد خدمات دامپزشکی رایگان در بین دامهای اهالی منطقه، تصریح کرد: در طرح جهادی درمانی تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در روستای دره در حدود ۴ میلیون تومان داروی رایگان بین اهالی توزیع شد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان همچنین از ویزیت اهالی منطقه دهستان دره رنج نیز یاد کرد و افزود: ارزش خدمات رایگان ارایه شده به افراد و اهالی منطقه در این طرح مبلغ ۱۷میلیون تومان می باشد.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان