برگزاری اولین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن (سوره یس) در شهرستانهای رفسنجان و انار

  • شناسه خبر: 161846
برگزاری اولین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن (سوره یس) در شهرستانهای رفسنجان و انار

اولین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن (سوره یس) در شهرستانهای رفسنجان و انار و شهر سرچشمه و پاریز  با حضور ۱۸۱۵ نفر برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری اولین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن (سوره یس) در شهرستانهای رفسنجان و انار

به گزارش خانه خشتی ، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در مراسم اختتامیه این مراسم که در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار شد ، اظهار کرد: اواخر سال گذشته مدیریت مجتمع مس سرچشمه از ما خواست که در حوزه قرآنی مسابقاتی را برگزار کنیم که اولین مورد آن مسابقه حفظ سوره یس بود.

وی بیان کرد: چهاردهم فروردین ماه امسال برگزاری این مسابقه اطلاع رسانی شد و مردم شهرهای رفسنجان، انار و کارکنان مس سرچشمه تا ۳۱ فروردین ماه فرصت ثبت نام داشتند.

میرافضلی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۳ هزار نفر در مسابقه حفظ سوره یس ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد دو هزار نفر از طریق سایت مسابقه و نزدیک به هزار نفر نیز از طریق مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و انار و اداره تبلیغات اسلامی سرچشمه ثبت نام شدند که جا دارد از عزیزانی که ما را در برگزاری این مسابقه همراهی کردند تشکر کنم.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه عنوان کرد: آزمون هفتم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح همزمان در شهرهای رفسنجان، انار و سرچشمه برگزار شد که مجموعاً ۱۸۵۱ نفر در این مسابقه شرکت کردند که بیش از ۸۰ درصد آنان را بانوان تشکیل می دادند.

میرافضلی در ادامه توضیح داد: سوالات نیز به صورت کتبی و چهارجوابی بود و کسانی که به ۸۰ درصد سوالات پاسخ مثبت داده بودند به مرحله قرعه کشی راه یافتند.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه ادامه داد: از مجموع ۱۸۵۱ نفری که در این مسابقه شرکت نمودند ۵۷۱ نفر به بیش از ۸۰ درصد سوالات پاسخ صحیح داند که باعث خوشحالی است.

میرافضلی افزود: از این تعداد ۳۵ نفر به طور کامل و ۱۰۰ درصد به سوالات پاسخ دادند که در قرعه کشی نفرات اول تا سوم شرکت می کنند و مابقی نیز در قرعه کشی سایر جوایز شرکت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری مسابقات قرآنی با پشتیبانی مدیریت مجتمع مس سرچشمه در طول سال استمرار پیدا کند و منجر به گسترش فرهنگ قرآنی شده و در زندگی ما اثرگذار شود.

 

ایجاد تحول در حوزه فرهنگ رفسنجان با رویکرد قرآن و عترت

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: ما امیدواریم که تحولی را در حوزه فرهنگ رفسنجان با رویکرد قرآن و عترت شکل دهیم که این مسئله آغاز شده و امیدوارم این مسئله استمرار داشته باشد و بتوانیم این استمرار را با ترفیع و جلوه دادن آن شاهد باشیم.

مهندس حسین احمدی در مراسم اختتامیه مسابقه حفظ سوره یس که در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه به عنوان یکی از ارکان اقتصادی معظم کشور مشغول به کار است و از سال ۱۳۵۳ شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: این مجتمع پس از انقلاب به دست مهندسین و کارگران توانمند ایرانی به بهره برداری رسیده است و اکنون نیز به عنوان بزرگترین مجتمع مس کشور و جزو چند شرکت نخست کشور و یکی از شرکتهای مقتدر در تولید مس در دنیا مطرح است.

مدیر مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: در مس سرچشمه غیر از بحثهای تولیدی و فنی، در حوزه مسئولیتهای اجتماعی نیز همکاران ما مشارکت دارند و اقدام می کنند که این اقدامات قابل توجه است.

وی در ادامه ابراز داشت: شرکتهای بزرگ در حوزه مسئولیتهای اجتماعی اقدامات موثری انجام می دهند که انتفاع مادی و معنوی را به ذینفعان خود در جامعه برسانند. مجتمع مس سرچشمه نیز این مسئله را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتواند کما فی السابق حضور موثر خود را در تمام مسائل اجتماعی تداوم بدهد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه با اشاره به اینکه مس سرچشمه به عنوان یک مجتمع بزرگ در حوزه کاری خود افتخاراتی را رقم زده است، یادآور شد: در شرایط سخت و خاص کشور که الان شاهد آن هستیم و جنگ نابرابر اقتصادی که در آن هستیم، ما وظیفه خود می دانیم در این حوزه تلاش کرده و کار کنیم تا بتوانیم بر تمامی مشکلات فائق آمده و این مشکلات را با استعانت جستن از ذات احدیت و تمسک به قرآن حل کنیم.

نایب قهرمانی تیم والیبال مس سرچشمه در مسابقات کارگری استان کرمان

تیم والیبال مس سرچشمه در رقابتهای کارگری استان که به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار شد، مقام اول را از آن خود کرد .

این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از شهرستهای کرمان (الف) و (ب)،‌ بم،  سیرجان (الف) و (ب) و مس سرچشمه در دو گروه ۳ تیمی بصورت دوره ای برگزار و تیم های فولاد ایرانیان سیرجان، مس سرچشمه و گل گهر سیرجان به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب نمودند.

کسب مدال طلا توسط پیمان نصیری در تورنمنت جهانی تونس

پیمان نصیری ورزشکار مسی توانست مدال طلا در رشته دو ومیدانی در تورنمنت جهانی تونس را به دست آورد . این مسابقات   با حضور ۵۴ کشور برگزار شد و نصیری با اختلاف زیاد رقیبان را پشت سر گذاشت. و ورودی  مسابقات جاکارتا را بدست آورد.

 

برگزاری  نخستین جشنواره عکس کار و کارگری شهرستان رفسنجان

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه از برگزاری نخستین جشنواره عکس کار و کارگری شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت : بعد از فرخوانی که اعلام شد ، ۳۱۴ عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال و پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، ۳۶ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که این آثار در نمایشگاهی که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، به نمایش عموم گذاشته شد.

سید علی میر افضلی افزود : پس از بررسی هیات داوران از بین ۳۶ اثر ، در بخش (الف) ، آقایان حمید رضا پور جمال نفر اول ، اصغر عزیزی نفر دوم و رضا امینی مقدم نفر سوم شدند .

وی ادامه داد: در بخش (ب )، آقایان میکائیل شریفی نفر اول ،‌صادق نواد جعفری نفر دوم و حسین افروزه نفر سوم شدند. همچنین در بخش مجموعه عکس ، آقای امیر حسین یک پیکر رتبه نخست را کسب کرد.

گفتنی است ،‌ به نفرات اول مبلغ دو میلیون تومان به اضافه لوح تقدیر و تندیس جشنواره، به نفرات دوم مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و لوح تقدیر، به نفرات سوم نیز مبلغ یک میلیون تومان و لوح تقدیر اهدا می شود. همچنین به یک نفر برگزیده مجموعه عکس نیز جایزه نفیسی اهدا شد.

برچسب ها:
عملكرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال 1397
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان