آمادگی مجتمع مس سرچشمه برای برقراری مراودات فنی، تجاری و علمی با افغانستان

  • شناسه خبر: 161541
آمادگی مجتمع مس سرچشمه برای برقراری مراودات فنی، تجاری و علمی با افغانستان

 مدیر مجتمع مس سرچشمه با اشاره به بازدید وزیر تحصیلات عالیه افغانستان از این مجتمع، خاطرنشان کرد: امیدوارم این سفر و این بازدید بتواند نقطه عطفی در مراودات فنی، تجاری، علمی بین ما و کشور دوست و همسایه افغانستان باشد.

خانه » آخرین اخبار » آمادگی مجتمع مس سرچشمه برای برقراری مراودات فنی، تجاری و علمی با افغانستان

به گزارش خانه خشتی ،  مدیر مجتمع مس سرچشمه با اشاره به بازدید وزیر تحصیلات عالیه افغانستان از این مجتمع، خاطرنشان کرد: امیدوارم این سفر و این بازدید بتواند نقطه عطفی در مراودات فنی، تجاری، علمی بین ما و کشور دوست و همسایه افغانستان باشد.

مهندس حسین احمدی در دیدار با وزیر تحصیلات عالیه افغانستان در محل مجتمع مس سرچشمه اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور افغانستان بر روی رگه های معدنی مس قرار گرفته است و مس به عنوان فلز استراتژیک در حوزه های کاربردی و منابع آن شناخته می شود لذا توسعه روابط دو کشور در این حوزه می تواند سودمند باشد.

مشارکت بی‌نظیر مجتمع مس سرچشمه در طرح‌های کاهش مصرف برق

مهندس فرخ مرتضوی مدیر امور برق و نیروگاه‌های مجتمع مس سرچشمه از اعلام آمادگی و همکاری قطعی مجتمع مس سرچشمه با شرکت سهامی برق منطقه‌ای کرمان در طرح «کاهش/ قطع بار برنامه‌ریزی‌شده» در تابستان سال جاری خبر داد.

مرتضوی با اعلام این خبر و با بیان این‌که مجتمع مس سرچشمه، امسال هم همچون سال گذشته، در راستای کاهش بار و در قالب تفاهم‌نامه، با شرکت برق منطقه‌ای همکاری خواهد کرد گفت: در این راستا و برای گذر کردن از شرایط ویژه سال جاری کشور که با کمبود منابع آبی و کمبود تولید نیروگاه‌های برق‌آبی و محدودیت‌های تولید برق در ایام پیک مصرف انرژی در تابستان روبه‌رو است، مجتمع مس سرچشمه همکاری خود را در هر دو طرح «کاهش/ قطع بار برنامه‌ریزی‌شده» و «ذخیره عملیاتی» به شرکت برق اعلام کرد.

صرفه جویی چندصد میلیونی در انبارهای مجتمع مس سرچشمه

حسن اکبریان رییس امور انبارهای مجتمع مس سرچشمه  از صرفه جویی چندصد میلیونی در انبارهای مجتمع مس سرچشمه خبر داد و گفت: این اقدام با کاهش هزینه‌های انبارداری ناشی از حذف کدهای تکراری و اصلاح مشخصات کالا ، اصلاح بسته بندی کالا ،‌ نظارت دقیق تر بر نحوه ارسال کالا و اجرای انبارگردانی با استفاده از دستگاه‌های بارکدخوان صورت گرفته است.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه تولید ، توسعه ، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان