امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

همه باید برای کمک به سیل زدگان پای کار برویم / از موی سر تا ناخن پا اروپایی و غربی شدن خواسته تقی زاده های دیروز و امروز است

  • شناسه خبر: 161519
همه باید برای کمک به سیل زدگان پای کار برویم / از موی سر تا ناخن پا اروپایی و غربی شدن خواسته تقی زاده های دیروز و امروز است

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز همه باید پای کار برویم کمک های شما مردم به ویژه کمک های نقدی موثر است کمک ها باید به شکلی باشد که کرامت افراد حفظ شود و کالای نو و مرغوب تقدیم شود.

خانه » سیاسی » همه باید برای کمک به سیل زدگان پای کار برویم / از موی سر تا ناخن پا اروپایی و غربی شدن خواسته تقی زاده های دیروز و امروز است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزارن به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار اشت: جای دارد از زحمات پلیس در ایام نوروز امسال که تمام وقت خود را برای تحقق امنیت صرف کرد قدرانی کنیم که با تمام توان در خدمت مردم هستند.

وی در ادامه افزود: سیل در بسیاری از استان های کشورمان خرابی و ویرانی ایجاد کرد برخی استان های پیش بینی لازم صورت گرفته و آب خروجی سدها مهار شده مثل خوزستان در حالی که خطر بسیار شدید بود یک استاندار قوی و پای کار و خدوم و زحمتکش حضور داشت و به موقع عمل کرد،  هر جا مسئولی خوب عمل کند مردم می بینند و خطرات دفع می شود.

رمضانی پور گفت: در لرستان و شهرستانهای پل دختر و معمولان بطور کامل تخریب شدند شایسته است مدیران توجه کنند هم استانداران و هم فرمانداران مسئول هستند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح، سپاه،ارتش و نیروی انتظامی و نیروهای مردمی و دولتی و هلال احمر ، همه در حال خدمت در مناطق سیل زده هستند خدمات بایستی هدفمند تر و وسیع تر شود تا کاهش آلام داشته باشیم درد مردم به سرعت باید رفع شود نه تنها روز بلکه ساعت ان هم زیاد است .

خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: از رفسنجان خیلی ها امادگی اعزام دارند اما باید مدیریت شده باشد ، اگر لازم باشد ما استان هایی که درگیر نبودیم می رویم، مدیریت حوزه های علمیه اختیار به مدارس دادند که روحانیون و طلاب هر کجا امکان باشد حضور پیدا کنند.

وی افزود: امروز همه باید پای کار برویم کمک های شما مردم به ویژه کمک های نقدی موثر است کمک ها باید به شکلی باشد که کرامت افراد حفظ شود و کالای نو و مرغوب تقدیم شود.

رمضانی پور بیان داشت: موکب هایی که در ایام اربعین امام حسین(ع) خدمت می کنند هم در خال خدمت به سیل زدگان هستند از جمله موکب خاتم الانبیاء رفسنجان که اجناس شما مردم را به دست سیل زدگان رساندن دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران هم اعلام آمادگی نمودند.

وی افزود: ادارات پای کار آیند و یک روز از حقوق خود را صرف این اقدام کنند تا کمک شایانی صورت گیرد در دفاع مقدس رفسنجان به اندازه چند استان کمک جمع آوری میکرد و ارسال می نمود، شایسته است امروز نیز در میان کمک حضور داشته باشیم.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: سیل گسترده بود اما صبوری مردم در این حادثه سرمایه است و برای نظام و انقلاب ارزشمند است اما رسوایی برای کسانی است که مدافع حقوق بشر هستند اما مانع کمک های هموطنان در خارج شدند،چهره ی واقعی آمریکا یعنی این ، اروپایی ها این خصلت درندگی را دارند نه تنها کمکی نکردند بلکه مانع هم شدند .

رمضانی پور خاطر نشان کر: ثبت نام حوزه های علمیه برداران روبه پایان است و تا ۲۲ فروردین ماه صورت میگیرد و آزمون ورودی حوزه های های علمیه در پایان ماه برگزار می شو و ثبت نام حوزه های علمیه خواهران بعد از تعطیلات اغاز می شود .

وی بیان داشت: قطع رابطه سیاسی با آمریکا موجب اقتدار و عظمت شد و در جهاتی ما به خود باوری رسیده ایم گرچه غرب زده در دولت ها وجود داشته و دارند ، تقی زاده های یک و نیم قرن گذشته در آینده هم خواهند بود و می گویند از موی سر تا ناخن پا باید اروپایی و غربی شویم این خواسته تقی زاده های دیروز و امروز است.

رمضانی پور گفت: اینها مربوط به من و شمایی است که انتخابگر هستیم باید کسانی که وابسته به ملت باشد به داشته هایی داخلی اعتقاد داشته باشد انتخاب کنیم اگر آدم های وابسته را انتخاب کنیم اینطور می شود نماینده مجلس واداده به غرب مجلس را واداده به غرب می کند انتخاب هایمان را درست و به جا داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: از محضر شورای نگهبان می خواهیم به خاطر حکم ثانوی افراد را تایید نکنید شما باید به حکم اولی عمل کنید باید دقت ها بالا برود وگرنه دولت و مجلسی انتخاب می کنیم که مدیریت می شود این ؛ توقع معجزه نداریم تا سال ۱۴۰۰ همین وضع است اینها روحیه ی تلاش و جهاد  نمی توانند داشته باشند باید صبر کنیم فکر اینها غربی است کاری نمی شود کرد .

رهبر انقلاب جلسه تشکیل می دهند اما حرکتی ایجاد نمی شود ، چرا باید اینهمه صدمه و ضربه به اقتصاد این مملکت بخورد، در قضیه سیل هم رهبری جلسه تشکیل دادند دستور دادند تا رفع کامل مشکلات در منطقه بمانید.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان