تصویب ۹ طرح در ستاد تسهیلات بخش کشاورزی رفسنجان

  • شناسه خبر: 16108
تصویب ۹ طرح در ستاد تسهیلات بخش کشاورزی رفسنجان

در جلسه ستاد تسهیلات بخش کشاورزی که در فرمانداری تشکیل شد ۷ طرح واگذاری زمین و ۲ طرح زیست محیطی به تصویب رسید. به گزارش خبرنگار خانه خشتی ، مهندس حیدری کارشناس اداره جهاد کشاورزی شهرستان و دبیر این جلسه با اشاره به اینکه این ۹ طرح در زمینه های پرورش دام و طیور ند […]

خانه » آخرین اخبار » تصویب ۹ طرح در ستاد تسهیلات بخش کشاورزی رفسنجان

در جلسه ستاد تسهیلات بخش کشاورزی که در فرمانداری تشکیل شد ۷ طرح واگذاری زمین و ۲ طرح زیست محیطی به تصویب رسید.
به گزارش خبرنگار خانه خشتی ، مهندس حیدری کارشناس اداره جهاد کشاورزی شهرستان و دبیر این جلسه با اشاره به اینکه این ۹ طرح در زمینه های پرورش دام و طیور ند اظهار داشت :از ابتدای سال تا کنون هزار و۶۰۰ طرح در بخش کشاورزی ، تولیدات گیاهی ، گلخانه ای ، اصلاح و احیای باغ ، تولید قارچ ، تولید ورمی کمپوست ، لوله گذاری ، احداث استخر و تکمیل آبیاری تحت فشار ، تجهیز چاهها ، فراوری پسته ، بسته بندی ، تولید کود و سم وپرورش دام و طیور و شیلات با مجموع ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات به تصویب رسیده است .
وی افزود: از این اعتبارات ، عقد قرارداد ۲۰ میلیارد تومان آن با بانک کشاورزی انجام شده و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیز با بانک سپه در حال پیگیری است .
آقای پور محمدی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه تقسیم کردن ملکها از بین رفتن آنهاست گفت : خورده مالکین بخش کشاورزی هزینه های زیادی در تولید محصولات خود متقبل میشوند .
وی گفت : سر و سامان بخشیدن به باغات و اراضی پسته شهرمان یکی از دغدغه های کشاورزان است و اکنون این کشاورزان خود به این امر واقف شدند که تنها زمین داشتن ملاک تولید محصولات کشاورزی نیست ودر راستای تولید فراوان با کیفیت بالای محصول، باید به تمامی جنبه های تولید محصول کشاورزی از جمله آبیاری ، کود وسم و احیای خاک زمین و.. فکر کرد .

تنظیم : رضایی

برچسب ها:
تصویب 9 طرح در ستاد تسهیلات بخش کشاورزی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان