خانه خشتی گزارش می دهد؛

گذری در نمایشگاه سوغات و هدایا در رفسنجان / عرضه ۱۰ درصد زیر قیمت بازار + تصاویر

  • شناسه خبر: 161077
گذری در نمایشگاه سوغات و هدایا در رفسنجان / عرضه ۱۰ درصد زیر قیمت بازار  + تصاویر

در هیاهوی خرید شب عید در شهر رفسنجان سری به نمایشگاه سوغات و هدایا زدیم که چند روزی است در محل مصلی این شهر برپا شده است.

خانه » اجتماعی » گذری در نمایشگاه سوغات و هدایا در رفسنجان / عرضه ۱۰ درصد زیر قیمت بازار + تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، در هیاهوی خرید شب عید در شهر رفسنجان سری به نمایشگاه سوغات و هدایا زدیم که توسط شرکت هفت آسمان در محل مصلی این شهر برپا شده است، این نمایشگاه با استقبال خوب شهروندان همراه بود چرا که سعی کرده تا اجناس خود را ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه کند.

غرفه های این نمایشگاه شامل مواد غذایی از حبوبات و خشکبار گرفته تا کشک و ترشک و … ، صنایع دستی و تزئینی هستند؛ خبری از پوشاک و کیف و کفش نیست، تنها یک غرفه جوراب فروشی است که اجناسش را حراج کرده، البته غرفه داران علت حضور کمتر مردم را تبلیغات اندک دانستند حتی برخی که برای چندمین بار در چنین نمایشگاهی در سراسر استان به عنوان فروشنده حاضر می شدند خرید مردم رفسنجان را بهتر از دیگر شهرستانهای استان عنوان کردند.

غرفه کتاب کودک (یار مهربان) مورد استقبال گرفته بود و فروش خوبی داشت. یکی از غرفه هایی که توجهمان را جلب کرد عرضه محصولات کارگاه پرورش شتر مرغ اقای ابراهیمی بود، جوان کارآفرین رفسنجانی که در روستای علم آباد محلی را به پرورش شترمرغ اختصاص داده است و تمامی محصولات شترمرغ از روغن و چرم ، پر و تخم ساده و طراحی شده و سایر را در غرفه خود عرضه می کند.

همچنین در این نمایشگاه به محصولات شرکت فاتح اروند با نام نانو راف مرکز رشد دانشگاه ولیعصر برخوردیم که برای اولین بار در جنوب شرق دست به تولید محصولات شوینده بدون آب زده است، با استفاده از مواد اجسام کمتر لکه میگیرد و کمتر گرد و خاک جذب می کند ، مواد ظرفشویی، دستشویی، با قدرت بالا و مصرف کم، همچنین جلادهنده چرم و داشبورت ماشین، واکس لاستیک و موتور شور.

صفری مجری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی در خصوص این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه شامل ۱۰۰ غرفه از سراسر کشور است و قیمت های مناسب بصورت ۱۰ درصد زیر قیمت بازار و تحت نظارت ستاد تنظیم بازار است.

وی افزود: برای اولین بار در شهرستان رفسنجان نمایشگاهی توسط یک شرکت بومی تاییدیه اصناف و صنعت و معدن برگزار می شود، مسئولین کمک کردند و از همه تشکر دارم.

صفری گفت: به احترام صنف پوشاک شهرستان هیچ غرفه ی کیف، کفش و پوشاک در این نمایشگاه نیست، استقبال بسیار خوب بوده است.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ سوغات و هدایا از روز ۲۰ اسفندماه دایر شده و تا دوشنبه ۲۷ اسفندماه برپاست.

برچسب ها:
سوغات رفسنجان نمایشگاه بهاره نمایشگاه سوغات و هدایا در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان