امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

پیروزی های ملت ایران در برابر جنگ نابرابر اقتصادی چشمگیر و قابل تقدیر است

  • شناسه خبر: 161075
پیروزی های ملت ایران در برابر جنگ نابرابر اقتصادی چشمگیر و قابل تقدیر است

امام جمعه رفسنجان گفت: پیروزی های شما مردم در یک سال گذشته در برابر جنگ نابرابر اقتصادی بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است مقاومت شما ملت پیروزی بزرگ را رقم زد و به فضل الهی سنگین ترین شکست ها را نصیب امریکا و ایادی ان خواهیم کرد.

خانه » اقتصادی » پیروزی های ملت ایران در برابر جنگ نابرابر اقتصادی چشمگیر و قابل تقدیر است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: ایام نوروز مردم بیشتر از اموال خو مراقبت کنند کارهای را محکم کاری کنید برای سفرهای خود برنامه ریزی داشته باشید هرچند نیروی انتظامی همواره پای کار است و در ایام تعطیلان ۲۴ ساعته آماده به خدمت رسانی است.

وی بیان داشت: نوروز امسال منور به نور امامت و ولایت شده است چرا که همزمان با ولادت باسعادت امام علی(ع) است شیعه چنین امامی مایه افتخار است. این روز ، روز پدر نیز نامیده شده است سایه پدر و مادر از بزرگترین سرمایه هاست ،دست و پیشانی پدر را ببوسید به انها احسان کنید که بسیار ارزشمند است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: آغاز ایام اعتکاف را در آغاز سال جدید داریم خوشا بحال انانکه حضور پیدا می کنند، اعتکاف خلوت فکر برای نزدیک شدن به معبود است ابزارهای دنیایی را در این سه روز کنار بگذارید و به خودتان بپردازید.

خطیب جمعه رفسنجان با تبریک میلاد با سعات امام جواد(ع) بیان داشت: ما جوانان خوبی داریم که به این امام بزرگوار تاسی می کنند که عمر خود را در راه جهاد علمی گذراند، مسئولان کشور میدان دهند به جوانان .

رمضانی با تبریک پیشاپیش سال جدید اظهار داشت: امیدواریم دولت محترم در آغاز سال جدید با برنامه ریزی، ملت را از این مشکلات معیشتی که خواسته و ناخواسته بوجود آمد نجات دهند.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق بیان داشت: این سفر باعث عصبانیت ترامپ و ایادی اش شد که بسیار با عظمت رقم خورد و این پیام ملت بزرگ انقلاب اسلامی ، مسلما انها این اقتدار جمهوری اسلامی را نمی توانند تحمل کنند.

رمضانی پور تصریح کرد: انشالله مسئولان ما قدر این عظمت را بدانند و دل از غربی ها و آمریکا بکنند شما وام دار انها نیستید بدترین عملکرد را نسبت به شما نشان دادند اروپایی ها که وعده دادند برجام را ادامه می دهند چطور خدمت کردند ، ملت ایران اوازه ی بلندی در دنیا دارد قدر این ملت را باید بدانند.

وی خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهور در جریان سفر به کردستان فرمودند برجام سایه جنگ را از کشور برداشت آیا واقعا اینچنین بود؟ هرگز چون شما هنوز باور ندراید به اقتدار این ملت، چرا انهمه فرمایشان امیدوارکننده رهبری را نمی شوند و عمل نمی کنید ایشان چقدر فرمودند جنگی بین ما و ابر قدرت ها صورت نخواهد گرفت؛ ترسو نباشید شجاعت به خرج دهید این ملت پا به پای شما حرکت خواهند کرد این دولت ،مجلس و دستگاه را حمایت می کنند .

رمضانی پور ادامه داد: در ۲۲ بهمن دست قدرت خدا در دل و وجود این مردم ایجاد شد و این اقتدار را آفریدند این پیام را اشت که آقایان مسئول خدمت کنید ما در کنار شما هستیم.

وی با تاکید بر لزوم همدردی با محرومین در شب عید بیان داشت: این اقام از طرق مختلف کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی و خیریه ها صورت میگیرد و از طرفی هر خانواده اقوام محروم خودش را یاد کند ،به سراغ این عمل صالح بروید.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: پیروزی های شما مردم در یک سال گذشته در برابر جنگ نابرابر اقتصادی بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است مقاومت شما ملت پیروزی بزرگ را رقم زد و به فضل الهی سنگین ترین شکست ها را نصیب امریکا و ایادی ان خواهیم کرد.

رمضانی پور با اشاره به فرمایشان رهبر فرزانه انقلاب در جمع اعضای خبرنگان رهبری خاطر نشان کرد: دشمن در برابر ایران اسلامی دست به تهاجم حداکثری زده اگر ما هم بسیج امکانات انجام دهید به فضل الهی سنگین ترین شکست را بر انها وارد خواهیم کرد، مرزهای فرهنگی کشور باید نفوذ ناپذیر باشند ،در حوادث داخلی دشمن تلاش می کند تا جایگاه خود را قوی نشان دهد و القا کنند که کشور با مشکلات لاینحل مواجه است ، با اقدام جهادی و انقلابی و خدمت صادقانه همه توطئه ها نقش بر آب می شود و به قدرت اقتصادی در منطقه تبدیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: اعطای نشان ذوالفقار برای اولین بار در کشور به سرباز سرافراز سپاه اسلام سردار سلیمانی انجام شد ما کرمانی ها باید افتخار کنیم که اینچنین سرباز ولایت را داریم.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: حکم انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست دستگاه قضا صادر شد انتظارات مردم از ایشان حکم رانی عدالت محور امیر المومنین است کهبا فساد ویژه خواران به ویژه فساد اقتصادی مقابله کنند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان