طرح بسیج سلامت نوروزی در رفسنجان آغاز شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 160934
طرح بسیج سلامت نوروزی در رفسنجان آغاز شد / تصاویر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: طرح بسیج نوروزی و تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مانور خودرو های نظارتی در سطح شهر رفسنجان آغاز شد.

خانه » اجتماعی » طرح بسیج سلامت نوروزی در رفسنجان آغاز شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، احمد جمالی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تشدید و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی از امروز ۲۰ اسفند ماه با انجام‌ مانوری در سطح شهر شروع شد و تا ۲۰ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.
وی بیان کرد: این طرح باهمکاری دامپزشکی، نیرو انتظامی، صنعت، معدن و تجارت و نیز و محیط زیست انجام می شود و بازرسین به تعداد ۳۵ نفر در اکیپ های دونفری اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن و اقامتگاه های تفریحی را مورد بازرسی قرار می دهند.
وی با اشاره به اینکه این بازرسین در سه شیفت صبح، عصر و شب و از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب حضور دایمی دارند افزود: همچنین از ۸ شب هم تا ۸ صبح جوابگوی شکایات مردمی در این ایام هستیم و چنانچه مسافران و شهروندان در مورد بهداشت اماکن و یا مواد غذایی و مراکز تهیه و توزیع داشته باشند می توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند تا در اولین فرصت رسیدگی شود.
وی شماره تلفن
۰۳۴۳۴۲۵۳۰۲۵ را در مورد پاسخگوی به شکایت مردمی عنوان کرد و افزود: مآموران بهداشت در طول ساعات شبانه روز پاسخگوی شکایات مردمی هستند یا می توانند با مراجعه به معاونت بهداشتی از محل مورد نظر خود در صورت بروز تخلف شکایت کنند.
دکتر جمالی زاده تصریح کرد: بازرسی از این اماکن جزو وظایف ما است اما این یک ماه نظارت ها تشدید می شود تا مسافران داخلی و خارجی بدون دغدغه و با خشنودی به محل زندگی خود بازگردند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان