مردم رفسنجان از ۴۰ سال حضور گفتند + عکس

  • شناسه خبر: 159946
مردم رفسنجان از ۴۰ سال حضور گفتند + عکس

امروز ۲۲ بهمن سال۹۷ حماسه دیگر در تاریخ انقلاب شهر رفسنجان رقم خورد.

خانه » آخرین اخبار » مردم رفسنجان از ۴۰ سال حضور گفتند + عکس

به گزارش خانه خشتی ، راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز همزمان با سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار شد.

مردم و مسئولین انقلابی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی نظرات خود در مورد راهپیمایی و چهلمین جشن پیروزی انقلاب اظهار داشتند:

خانم حسینی یکی از فرهنگیان شهرستان در مورد راهپیمایی گفت: ۲۲ بهمن جشن ۴۰ سالگی انقلاب است نهالی که تا الان با حمایت مردم , همراهی جوانان , شهدا و علما زحمت کشیدند و این نهال را بارور کردند.

خانم ملایی نیز گفت:اگر مشکل اقتصادی داریم ولی ما ایستاده ایم که مشتی بر دهان آمریکا بزنیم و چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیریم تا ابرقدرت ترین کشور جهان شویم.

رامین مرادی یکی از دانشجویان فعال دانشگاه ولی عصر رفسنجان نظر خود را این چنین عنوان کرد:راهپیمایی ۲۲ بهمن به منظور تجدید میثاق با کل آرمان های امام و انقلاب است و واقعا وظیفه ی تمام مردم شریف ایران این است که امروز حضور پیدا کنند و در این جشن چهل سالگی انقلاب شرکت کنند.

دکتر رنجبر عسکری سرپرست دانشگاه ولی عصر رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی بیان داشت: ۲۲ بهمن روزی است که بزرگ مرد تاریخ انقلاب امام خمینی جهت حرمت بخشیدن به ملت ایران و جهت دفاع از اسلام از مردم خواستند برای دفاع از اسلام اقدام کنند و مردم هم به ندای این مرد بزرگوار گوش فرا دادند و توانستند بعد از مدت ها به وحدت کلمه ای که امام فرمودند برسند و همچنین حضور در صحنه که از عوامل اصلی پیروزی انقلاب بود و پس از آن اساس تاسیس جمهوری اسلامی برقرار شود.

دانش آموزی اینطور گفت: به دشمنان بفهمانیم که همه جور پشت نظام و ولایتمان ایستادیم، دشمنان نمی توانند سربلندی ایران را ببینند و سعی می کنند با تحریم به ملت ما فشار بیاورند که خدا را شکر ملت ایران ایستاده است.

و جوان بیست ساله ای که از این روز به عنوان روز افتخار یاد کرد و گفت: اتحاد عامل پیشرفت کشور بود و بایستی ادامه پیدا کند.

برچسب ها:
حضور راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مختار

    امروزمردم رفسنجان همگام باولایت وشهداشکوه ۴۰سالگی انقلاب اسلامی راجشن گرفتند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان