نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد:

آسفالت ۵۰۰ هزار متربع معابر روستایی در رفسنجان / وضعیت آب روستایی در رفسنجان زیر میانگین کشوری است

  • شناسه خبر: 159911
آسفالت ۵۰۰ هزار متربع معابر روستایی در رفسنجان / وضعیت آب روستایی در رفسنجان زیر میانگین کشوری است

نماینده مردم رفسنجان گفت : سرانه و وضعیتی که رفسنجان نسبت به کشور دارد به دلیل برخوردار بودن ما از سال ۸۴ در بعضی مسائل مانند آب روستایی که در کشور ۷۵ درصد میانگین کشوری است در صورتیکه در رفسنجان ۶۶ درصد هستیم باید به این شهرستان توجه شود .

خانه » اقتصادی » آسفالت ۵۰۰ هزار متربع معابر روستایی در رفسنجان / وضعیت آب روستایی در رفسنجان زیر میانگین کشوری است

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی روز گذشته در آیین افتتاحیه طرح های عمرانی روستایی شهرستان رفسنجان که با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولین رفسنجان برگزار شد اظهار داشت :۲۲ بهمن امسال با همه سالها فرق دارد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید خارج از عقاید و جناح با همدلی و اتحاد برای حضور بیشتر آمادگی داشته باشید وظیفه همه مردم و مسئولین است که این مراسم بهتر برگزار شود .

وی با تشکر از بخشدار رفسنجان که حرکت خوبی را در روستاها انجام داده است تصریح کرد :بخش مرکزی رفسنجان گام موثری را در تحقق اهداف نظام برداشته است در این راستا ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت روستاها داشتیم در ادامه آن ۳۰۰ هزار متر مربع اضافه شده است با تفاهم نامه هایی که با بخش های متخلف بسته می شود امیدواریم بتوانیم این روند را پیش ببریم .

انارکی محمدی بیان داشت:سرانه و وضعیتی که رفسنجان نسبت به کشور دارد به دلیل برخوردار بودن ما از سال ۸۴ در بعضی مسائل مانند آب روستایی که در کشور ۷۵ درصد میانگین کشوری است در صورتیکه در رفسنجان ۶۶ درصد هستیم باید به این شهرستان توجه شود .

وی اضافه کرد :از بیرون همه فکر می کنند رفسنجان در تمام زمینه ها جلو هست در بهداشت و درمان نسبت به استان بسیار پایین هستیم در این زمینه باید بیشتر به شهرستان توجه شود .

نماینده مردم رفسنجان گفت :۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که از آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند اگر بخواهیم با پروژه ها استانی جلو برویم در دو قسمت استانی و کشوری بخواهیم بررسی کنیم در اولویت استانی ده سال طول می کشد که بخواهیم وضعیت آب روستایی و آشامیدنی مردم را به جای مطلوب برسانیم .

وی اذعان داشت :در بحث کشوری هم همین وضعیت را داریم اگر بخواهیم ۲۵۰ میلیارد تومان هزنیه این کار را انجام دهیم چندین سال طول می کشد تا اعتبار محقق شود تا به دست ما برسد با حضور حضرتعالی امیدواریم در این زمینه تهمیداتی اندیشیده شود .

انارکی محمدی خاطرنشان کرد :در زمینه سرمایه گذاری هایی که در بحث اقتصادی انجام می شود باید به این شهرستان کمک شود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان