“” سردار “”

  • شناسه خبر: 15872
“” سردار “”

به گزارش “خانه خشتی”؛در منزل خوابیده بود نیمه شب خواب دید یک عراقی با سرنیزه به شکمش ضربه می زند،صبح روز بعددر همان نقطه درد خفیفی احساس می کرد. حدود چهل روز بعد نیمه شب در عملیات والفجر چهار در تپه های مشرف به پنجوین عراق گردان به سوی نوک تپه پیشروی می کرد . […]

خانه » آخرین اخبار » “” سردار “”

به گزارش “خانه خشتی”؛در منزل خوابیده بود نیمه شب خواب دید یک عراقی با سرنیزه به شکمش ضربه می زند،صبح روز بعددر همان نقطه درد خفیفی احساس می کرد.

حدود چهل روز بعد نیمه شب در عملیات والفجر چهار در تپه های مشرف به پنجوین عراق گردان به سوی نوک تپه پیشروی می کرد . یک تیر بارچی عراقی به سوی بچه ها شلیک می کرد به آرپی چی زنها دستور داد خاموشش کنند ولی تیربارچی به شدت مقاومت می کرد وچند نفر را شهید وزخمی کرد سردار بلند شد ارپی چی را به شانه گذاشت وسنگر دوشکای عراقی را نشانه گرفت به محض اینکه خواست شلیک کند دو گلوله دوشکای عراقی به شکمش اصابت کرد سردار بر زمین افتاد خون بسیجیان به جوش امد وبا پرتاب نارنجک سنگر تیربار خاموش شد .بچه ها تکبیر گویان تپه را فتح کردند.اما چشمان سردار دیگر رمق باز شدن نداشت صدای تکبیر بچه ها کم کم در گوشش ضعیف تر می شد.

در مقابل صدای هلهله فرشتگان را می شنید و فوجی از انان را دید که رقص کنان به استقبالش امدند وبه او بشارت بهشت دادند با انان همراه شد وهلهله کنان مستانه ورقص کنان به ملکوت پرواز کرد سالهاست سرداردر انجا به نظاره ما نشسته ونزد پروردگارش روزی می خورد. ومنتظر است تا روزی که به ملاقاتش برویم واز ما سوال کند بعد از او چه کردیم.
دعا کنید شرمنده اش نشویم
پی نوشت: سردار شهید مهدی هنری فرمانده گردان حسین ابن علی علیه السلام – لشگر ثارالله
شهادت عملیات والفجر چهار – تپه های مشرف به پنجوین – مهر ۶۲

منبع : وبلاگ و بالنجم هم یهتدون

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سردار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان