مدیر روابط عمومی مس سرچشمه:

زنده نگهداشتن یاد شهدا جزو وظایف مجموعه ی مس است

  • شناسه خبر: 158711
زنده نگهداشتن یاد شهدا جزو وظایف مجموعه ی مس است

مدیر روابط عمومی مس سرچشمه گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا جزو وظایف مس است و هیچ یادواره شهدایی در شهرستان رفسنجان برگزار نمی شود که حمایت و کمک مس در آن نباشد.

خانه » فرهنگی مذهبی » زنده نگهداشتن یاد شهدا جزو وظایف مجموعه ی مس است

به گزارش خانه خشتی ، سید علی میرافضلی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی یادواره شهدای شهرستان رفسنجان اظهار داشت: ما خادم شهدا هستیم و خدمت رسانی در امر شهدا و برگزاری یادواره  باعث افتخار است.

وی افزود: اصل کار خانواده شهدا هستند و جلسه یاداره نیز متعلق به آنهاست نباید احساس کنند که دعوت نشدند.

میرافضلی گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا جزو وظایف مس است و هیچ یادواره شهدایی در شهرستان رفسنجان برگزار نمی شود که حمایت و کمک مس در آن نباشد.

مدیر روابط عمومی مس سرچشمه با اشاره به شعار خدمات اجتماعی یادواره شهدا خاطر نشان کرد: تیم پزشکی جهادی مس در محل برگزاری یادواره مستقر خواهد شد تا تیمم پیدا کند به نام شهدا ، گروه پزشکی جهادی مس از لطف آباد و دره در با همکاری فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی آغاز گردید و از ۹ اسفندماه در بخش مرکزی رفسنجان اجرا می شود.

صابری رئیس بنیاد شید و امور ایثارگران رفسنجان نیز در این جلسه با تاکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا  بیان داشت: اگر در خط شهدا باشیم مسیر برایمان هموار می شود، سیره ی شهدا و از خودگذشتگی و ایثار آنان باید در شهر پیدا باشد.

حجت الاسلام حسنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان نیز با عرض تسلیت ایام فاطمه و شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: نام شهدا هرجا باشد خود شهدا کمک می کنند و قطعا مجلسی در خور شان شهدا و بدون دغدغه برگزار می شود.

وی افزود: در شرایطی بسر می بریم که تاکتیک عملیاتی دشمن سعی دارد از هر طرحی برای ضربه زدن استفاده کند و تمام تلاش خود برای کمرنگ جلوه دادن دستاورهای نظام انجام می دهد.

حسنی گفت: این اقدامات دشمن را سبک نگیریم پولهایی را هزینه می کنند  نباید کاری شود تا بهانه ای به دست کسانی که اعتقادی به اینگونه برنامه های ارزشی ندارند و می خواهند نباشد، ندهد.

 

برچسب ها:
روابط عمومی مس سرچشمه سید علی میرافضلی یادواره شهدای شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان