رئیس دادگستری رفسنجان مطرح کرد:

تقاضای اصلاح سند به اداره ثبت اسناد تنها راه حل مشکل پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان

  • شناسه خبر: 158663
تقاضای اصلاح سند به اداره ثبت اسناد تنها راه حل مشکل  پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: تقاضای اصلاح سند توسط وزارت و راه و شهرسازی یا راه و شهرسازی کل استان به اداره ثبت اسناد تنها راه حل مشکل پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان است.

خانه » اجتماعی » تقاضای اصلاح سند به اداره ثبت اسناد تنها راه حل مشکل پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام مهدی پور محمدی در نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولین شهرستان که عصر امروز در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت : پلاک ۲۰۹۴ از سال ۵۳ باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است .

وی بیان داشت :نتیجه جلسات جهت رفع مشکل این پلاک ،منوط به تقاضای اصلاح سند از سوی وزارتخانه و اداره کل مسکن استان به اداره ثبت رفسنجان شد .

رئیس دادگستری رفسنجان تصریح کرد :زمانیکه که در سال ۵۳ این پلاک تحدید حدود شد بیش از ۲۵۰ مورد اعتراض داشته است نشان دهنده این است که در آن زمان تحدید حدود این پلاک به درستی انجام نگرفته است .

وی افزود:۳ هزار قطعه در پلاک ۲۰۹۴ قرار گرفته و مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد کرده است و نزدیک به ۱۵ هزار نفر در ۳ هزار قطعه ،مالک و ساکن هستند .

حجت الاسلام پورمحمدی تاکید داشت :این مشکل نه تنها به پلاک مجاور تعارض دارد به پلاک های بعد از مجاورهم  تداخل دارد طی جلساتی که گذاشتیم ،توسط هیات کارشناسی نقشه های این پلاک درآورده شده است و امکان پیاده کردن ان است باید تقاضای اصلاح سند از طریق اداره کل مسکن و شهرسازی تایید  شود .

وی یادآور شد:در این پلاک هم حق دولت و هم مردم ضایع می شود برای اینکه پلاک ها در طبیعت پیاده نشده است و تکلیف آنها روشن نیست.

رئیس دادگستری رفسنجان خاطرنشان کرد :امیدواریم با حضور معاون وزیر تقاضای اصلاح سند به اداره ثبت داده شود و تمام مشکلات در این حوزه حل شود .

وی افزود :اگر این مشکل به نتیجه نرسد ما مجبوریم براساس نظریه هیات کارشناسی دادگستری اقدام کنیم .

برچسب ها:
اصلاح سند پلاک2094 در رفسنجان رئیس دادگستری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان